|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 22.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Cecília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
DANUBIASERVICE otvára nový špičkový showroom ŠKODA
Spoločnosť DANUBIASERVICE predstavila v Bratislave úplne nové predajné a servisné priestory. Ide o prvý kompletne nový showroom podľa nového dizajnového konceptu značky ŠKODA na Slovensku. Spoločnosť ...
Zdieľať
BRATISLAVA 30. mája (WBN/PR) - Spoločnosť DANUBIASERVICE predstavila v Bratislave úplne nové predajné a servisné priestory. Ide o prvý kompletne nový showroom podľa nového dizajnového konceptu značky ŠKODA na Slovensku. Spoločnosť sa bude prezentovať v modernejšej a atraktívnejšej forme, ktorá ponúkne dostatok miesta pre rozšírenú modelovú paletu a nadštandardný zákaznícky servis.
Autorizovaný predajný a servisný partner ŠKODA, spoločnosť DANUBIASERVICE, dnes predstavila v Bratislave prvé kompletne nové predajné a servisné priestory v súlade s novou korporátnou identitou značky. Ide o jeden z prvých pilotných projektov modernizácie showroomov značky ŠKODA v Európe. "Teší nás, že sme prví na Slovensku, ktorí ponúkame nové modely a služby v novovybudovaných priestoroch. DANUBIASERVICE dostala svoju novu tvár – jej ekonomickú a personálnu stabilitu, dosahované kvalitatívne a kvantitatívne výsledky a moderné technologické vybavenie dnes reprezentuje navonok aj mohutný a moderný showroom. Samozrejme, nechceme hovoriť len o zmene vizuálnej stránky, zamerali sme sa aj na prepracovanie procesov," hovorí Ing. Peter Bitara, riaditeľ spoločnosti DANUBIASERVICE, a.s.
"Naša stratégia modelovej ofenzívy prináša svoje ovocie, nové modely zaznamenávajú výbornú odozvu u zákazníkov a úspešne napreduje aj modernizácia našej predajnej a servisnej siete. Priestory spoločnosti DANUBIASERVICE sú toho jasným dôkazom a dokonale odzrkadľujú hodnoty a kvalitu značky ŠKODA. Som presvedčený, že nové krásne showroomy oslovia zákazníkov, podporia našu rastovú stratégiu a posunú značku ŠKODA opäť o niečo vyššie," povedal Ing. Karel Sklenář, konateľ spoločnosti ŠKODA AUTO Slovensko.
Dizajnový jazyk architektúry vychádza z rovnakého princípu, ako jasné línie súčasných vozidiel českej automobilky. Tento princíp sa premieta tak v exteriéri ako aj interiéri a podporuje priamy kontakt so zákazníkom. Vstup je koncipovaný zeleným portálom, ktorý navádza klientov priamo na aktuálnu novinku modelového radu alebo akčnú ponuku, ktorá je umiestnená priamo pod komunikačnou stenou. Pre servisnú časť bol vybudovaný moderný priamy príjem. Zákazník má priamy kontakt so servisným konzultantom, ktorý mu ukáže základné diagnostické ukazovatele a zabezpečí obhliadku auta. Priestor priameho príjmu je napojený priamo na showroom presklenými stenami, pričom akusticky je oddelený.
Showroom spoločnosti DANUBIASERVICE v Bratislave s výstavnou plochou 420 m2 pre 14 vozidiel, je vybavený moderným LED osvetlením, ktoré je priamo rozmiestnené na jednotlivé zóny, autá alebo pracoviská. Objekt bol koncipovaný ako nízkoenergetický, s výrazným dôrazom na prevádzkové náklady vykurovania, osvetlenia, chladenia a vetrania. Pri všetkých spojoch sa dbalo na vzduchotesnosť, aby sa eliminovali akékoľvek tepelné straty. Automatizované vetranie využíva odpadové teplo. Celý objekt je vybavený centrálnym inteligentným systémom riadenia, ktoré je komplexne vyhodnocované energetickým monitorovacím systémom, čo umožňuje monitorovať náklady na prevádzku.
Nový koncept predajných a servisných miest značky ŠKODA sa vyznačuje atraktívnym architektonickým riešením a inovatívnym dizajnom, ktorý v sebe spája jednoduchosť s prepracovanosťou. Ponúkne väčšie a praktickejšie priestory pre prezentáciu novej modelovej palety ŠKODA, a zároveň atraktívne a príjemné miesto pre zákazníkov. V nových showroomoch sa spájajú "Simply Clever” prvky s modernými technológiami. Vyznačujú sa čistými líniami a veľkorozmernou grafikou, zjemnenou kvalitnými drevenými povrchmi. Showroom je miestom prvého kontaktu zákazníka so značkou ŠKODA a dizajn budovy umocňuje odkaz značky, vytvorený jej produktmi, službami, pracovníkmi a komunikáciou. Modernizácia a redizajn showroomov odráža základné hodnoty spoločnosti a umožňuje naplno využiť povesť a odkaz značky ŠKODA.
Autorizovaný predajný a servisný partner ŠKODA, spoločnosť DANUBIASERVICE, dnes predstavila v Bratislave prvé kompletne nové predajné a servisné priestory v súlade s novou korporátnou identitou značky. Ide o jeden z prvých pilotných projektov modernizácie showroomov značky ŠKODA v Európe. "Teší nás, že sme prví na Slovensku, ktorí ponúkame nové modely a služby v novovybudovaných priestoroch. DANUBIASERVICE dostala svoju novu tvár – jej ekonomickú a personálnu stabilitu, dosahované kvalitatívne a kvantitatívne výsledky a moderné technologické vybavenie dnes reprezentuje navonok aj mohutný a moderný showroom. Samozrejme, nechceme hovoriť len o zmene vizuálnej stránky, zamerali sme sa aj na prepracovanie procesov," hovorí Ing. Peter Bitara, riaditeľ spoločnosti DANUBIASERVICE, a.s.
"Naša stratégia modelovej ofenzívy prináša svoje ovocie, nové modely zaznamenávajú výbornú odozvu u zákazníkov a úspešne napreduje aj modernizácia našej predajnej a servisnej siete. Priestory spoločnosti DANUBIASERVICE sú toho jasným dôkazom a dokonale odzrkadľujú hodnoty a kvalitu značky ŠKODA. Som presvedčený, že nové krásne showroomy oslovia zákazníkov, podporia našu rastovú stratégiu a posunú značku ŠKODA opäť o niečo vyššie," povedal Ing. Karel Sklenář, konateľ spoločnosti ŠKODA AUTO Slovensko.
Dizajnový jazyk architektúry vychádza z rovnakého princípu, ako jasné línie súčasných vozidiel českej automobilky. Tento princíp sa premieta tak v exteriéri ako aj interiéri a podporuje priamy kontakt so zákazníkom. Vstup je koncipovaný zeleným portálom, ktorý navádza klientov priamo na aktuálnu novinku modelového radu alebo akčnú ponuku, ktorá je umiestnená priamo pod komunikačnou stenou. Pre servisnú časť bol vybudovaný moderný priamy príjem. Zákazník má priamy kontakt so servisným konzultantom, ktorý mu ukáže základné diagnostické ukazovatele a zabezpečí obhliadku auta. Priestor priameho príjmu je napojený priamo na showroom presklenými stenami, pričom akusticky je oddelený.
Showroom spoločnosti DANUBIASERVICE v Bratislave s výstavnou plochou 420 m2 pre 14 vozidiel, je vybavený moderným LED osvetlením, ktoré je priamo rozmiestnené na jednotlivé zóny, autá alebo pracoviská. Objekt bol koncipovaný ako nízkoenergetický, s výrazným dôrazom na prevádzkové náklady vykurovania, osvetlenia, chladenia a vetrania. Pri všetkých spojoch sa dbalo na vzduchotesnosť, aby sa eliminovali akékoľvek tepelné straty. Automatizované vetranie využíva odpadové teplo. Celý objekt je vybavený centrálnym inteligentným systémom riadenia, ktoré je komplexne vyhodnocované energetickým monitorovacím systémom, čo umožňuje monitorovať náklady na prevádzku.
Nový koncept predajných a servisných miest značky ŠKODA sa vyznačuje atraktívnym architektonickým riešením a inovatívnym dizajnom, ktorý v sebe spája jednoduchosť s prepracovanosťou. Ponúkne väčšie a praktickejšie priestory pre prezentáciu novej modelovej palety ŠKODA, a zároveň atraktívne a príjemné miesto pre zákazníkov. V nových showroomoch sa spájajú "Simply Clever” prvky s modernými technológiami. Vyznačujú sa čistými líniami a veľkorozmernou grafikou, zjemnenou kvalitnými drevenými povrchmi. Showroom je miestom prvého kontaktu zákazníka so značkou ŠKODA a dizajn budovy umocňuje odkaz značky, vytvorený jej produktmi, službami, pracovníkmi a komunikáciou. Modernizácia a redizajn showroomov odráža základné hodnoty spoločnosti a umožňuje naplno využiť povesť a odkaz značky ŠKODA.