|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
13. novembra 2016
Dánske Lego ruší reklamu v denníku Daily Mail
Socha "Maska" vyrobená z lega na výstave s názvom "Umenie z kocky", ktorá sa konala v Miláne 19. októbra 2016. Americký umelec Nathan Sawaya cestuje po celom svete a mesačne zo státisíc lego kociek vytvorí niekoľko sôch v životnej ...
Zdieľať
Socha "Maska" vyrobená z lega na výstave s názvom "Umenie z kocky", ktorá sa konala v Miláne 19. októbra 2016. Americký umelec Nathan Sawaya cestuje po celom svete a mesačne zo státisíc lego kociek vytvorí niekoľko sôch v životnej veľkosti. Foto: TASR/AP
Kodaň 13. novembra (TASR) - Dánska spoločnosť Lego nebude viac inzerovať v britskom denníku Daily Mail. Daily Mail je totiž jedným z viacerých britských denníkov, ktoré sú terčom kritiky na sociálnych médiách za svoj odmietavý postoj k migrantom.Výrobca farebných plastových stavebníc v sobotu vo svojom oznámení na mikroblogovacej sieti Twitter napísal: "@StopFundingHate Vypovedali sme zmluvu s Daily Mail." Hovorca spoločnosti Lego Roar Rude Trangbaek pre agentúru AP spresnil, že Lego "nemá v pláne ďalšie marketingové aktivity s týmto denníkom".
Hovorca vysvetlil, že Lego "trávi mnoho času počúvaním toho, čo nám deti hovoria. Rodičia a starí rodičia tiež obetujú svoj čas, aby nám povedali, čo si myslia. My počúvame." Bližšie podrobnosti o reklame hovorca odmietol uviesť.
Kampaň Stop Funding Hate vyzýva výrobné spoločnosti, aby prestali zverejňovať reklamu na svoje výrobky v niekoľkých britských denníkoch, a to vzhľadom na ich neochotu pomáhať maloletým utečencom.
Dánska spoločnosť Lego už v roku 2014 oznámila, že po 50 rokoch spolupráce neobnoví svoju zmluvu s ropnou spoločnosťou Shell, na ktorej čerpacích staniciach v Európe sa predávali stavebnice Lego. Príčinou bola kampaň ekologickej organizácie Greenpeace, v ktorej sa polárnou krajinou postavenou z Lega valí olej z ropnej veže Shell a zaplavuje ľudí, zvieratá aj Santa Clausa. Ekológovia chceli týmto spotom upozorniť na ťažobné plány britsko-holandskej spoločnosti v Arktíde.
Lego má vo svete viac ako 18.000 zamestnancov a patrí k najväčším výrobcom hračiek na svete. So stavebnicami Lego sa doma alebo v školách hráva či učí približne 100 miliónov detí.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR