Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Zo zahraničia

13. novembra 2016

Dánske Lego ruší reklamu v denníku Daily Mail



Socha "Maska" vyrobená z lega na výstave s názvom "Umenie z kocky", ktorá sa konala v Miláne 19. októbra 2016. Americký umelec Nathan Sawaya cestuje po celom svete a mesačne zo státisíc lego kociek vytvorí niekoľko sôch v životnej ...



Zdieľať
Socha "Maska" vyrobená z lega na výstave s názvom "Umenie z kocky", ktorá sa konala v Miláne 19. októbra 2016. Americký umelec Nathan Sawaya cestuje po celom svete a mesačne zo státisíc lego kociek vytvorí niekoľko sôch v životnej veľkosti. Foto: TASR/AP
 
Kodaň 13. novembra (TASR) - Dánska spoločnosť Lego nebude viac inzerovať v britskom denníku Daily Mail. Daily Mail je totiž jedným z viacerých britských denníkov, ktoré sú terčom kritiky na sociálnych médiách za svoj odmietavý postoj k migrantom.


Výrobca farebných plastových stavebníc v sobotu vo svojom oznámení na mikroblogovacej sieti Twitter napísal: "@StopFundingHate Vypovedali sme zmluvu s Daily Mail." Hovorca spoločnosti Lego Roar Rude Trangbaek pre agentúru AP spresnil, že Lego "nemá v pláne ďalšie marketingové aktivity s týmto denníkom".

Hovorca vysvetlil, že Lego "trávi mnoho času počúvaním toho, čo nám deti hovoria. Rodičia a starí rodičia tiež obetujú svoj čas, aby nám povedali, čo si myslia. My počúvame." Bližšie podrobnosti o reklame hovorca odmietol uviesť.

Kampaň Stop Funding Hate vyzýva výrobné spoločnosti, aby prestali zverejňovať reklamu na svoje výrobky v niekoľkých britských denníkoch, a to vzhľadom na ich neochotu pomáhať maloletým utečencom.

Dánska spoločnosť Lego už v roku 2014 oznámila, že po 50 rokoch spolupráce neobnoví svoju zmluvu s ropnou spoločnosťou Shell, na ktorej čerpacích staniciach v Európe sa predávali stavebnice Lego. Príčinou bola kampaň ekologickej organizácie Greenpeace, v ktorej sa polárnou krajinou postavenou z Lega valí olej z ropnej veže Shell a zaplavuje ľudí, zvieratá aj Santa Clausa. Ekológovia chceli týmto spotom upozorniť na ťažobné plány britsko-holandskej spoločnosti v Arktíde.

Lego má vo svete viac ako 18.000 zamestnancov a patrí k najväčším výrobcom hračiek na svete. So stavebnicami Lego sa doma alebo v školách hráva či učí približne 100 miliónov detí.

Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Moldavsko si v druhom kole volí prezidenta
<< predchádzajúci článok
V súvislosti s Motorolovou vraždou zatkli v Donecku šesť podozrivých