|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Utorok 5.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Imrich
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
28. decembra 2017
Daniari posilňujú call centrum, dôvodom je elektronická komunikácia
Daňovníci si plnenie povinností nechávajú na poslednú chvíľu. Finančná správa (FS) SR preto dočasne zvyšuje počet operátorov call centra, ktoré je ...
Zdieľať
Ilustračné foto Foto: TASR/Martin Baumann
Bratislava 28. decembra (TASR) – Daňovníci si plnenie povinností nechávajú na poslednú chvíľu. Finančná správa (FS) SR preto dočasne zvyšuje počet operátorov call centra, ktoré je vyťažené otázkami o povinnej elektronickej komunikácii. Tá je od 1. januára 2018 rozšírená o ďalších približne 60.000 právnických osôb.Finančná správa zažíva podľa slov hovorkyne Ivany Skokanovej v posledných dňoch tohto roka nával. "Napríklad Daňový úrad Košice vybaví denne v priemere 200 klientov, ktorí sa zaujímajú o povinnú elektronickú komunikáciu. Podobná situácia panuje aj v call centre finančnej správy. Zamestnanci vybavia denne v priemere 500 telefonických hovorov a 80 e-mailových dopytov," opísala s tým, že k súčasným 360.000 povinne elektronicky komunikujúcim pribudne od januára 2018 ďalších 60.000 právnických osôb.
Právnické osoby zapísané v obchodnom registri by sa mali zaregistrovať v dostatočnom predstihu predtým, ako budú podávať akékoľvek dokumenty finančnej správe v roku 2018. Daniari upozorňujú, že inak sa môže stať, že subjekt nebude môcť dokumenty podať elektronicky a zároveň nebude finančná správa môcť uznať už ani papierové podania.
Informácie o registrácii a autorizácii používateľov elektronických služieb sú aj na internetovej stránke finančnej správy v samostatnej sekcii. "Okrem textových manuálov sú na portáli pripravené aj videá prezentujúce jednotlivé postupy. K dispozícii sú aj popisy potenciálnych situácií, najčastejšie otázky a odpovede, rôzne odporúčania," priblížila Skokanová.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR