|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Pondelok 23.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Nadežda
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
08. januára 2008
Daimler vlani zvýšil celosvetový predaj automobilov o 2 percentá
Nemecká automobilka Daimler, ktorá zahŕňa značky Mercedes-Benz a Smart, zaznamenala v minulom roku dvojpercentný nárast celosvetového predaja na 1,28 mil. automobilov.
Zdieľať
V USA stúpol predaj spoločnosti o 2 %, pričom dopyt bol silný najmä po športovo-úžitkových vozidlách tzv. SUV. Na ázijských trhoch sa predaj zvýšil o 12 %, tam však prevažoval záujem o luxusné automobily, a to obzvlášť v Číne. Automobilov značky Mercedes-Benz pribudlo vlani na cestách 1,2 milióna, kým v roku 2006 to bolo 1,1 milióna. Nárast tak predstavuje 3 %. Celosvetový predaj značky Smart naopak poklesol, a to o 11 % na 100 600 kusov.
SITA, AP