13. novembra 2010

Už tretí ročník sa niesol v znamení sociálnych sietí a marketingu na internete.
„Kto nie je na facebooku, ten neexistuje.“ Aj táto veta charakterizuje prístup spoločností k sociálnym médiám. Michal Pastier zo Zaraguza Digital však prítomným povedal, že „oveľa efektívnejší môže byť direct mail či event ako len stránka na Facebooku, cez ktorú nekomunikujeme“ a tiež je „potrebné poznať svoje možnosti“. Američan Nathan Kievman z DemingHill, Inc. doplnil: „Je treba nájsť rovnováhu medzi súkromím a otvorenosťou“ a to najmä na sociálnych sieťach.“
Popoludňajší program bol rozdelený na dve časti. Účastníci sa od Roberta Němca z RobertNemec.com dozvedeli, že najlepším online marketingom na svete je samotná webstránka a preto jej treba venovať prioritnú pozornosť, nakoľko i najmenšia zmena môže výrazne ovplyvniť výšku tržieb. „Na prilákanie zákazníkov cez webstránku je dôležité najskôr si vyskúšať jej usability a nastaviť čo najľahšiu cestu k nákupu.“ Zdôraznil ďalší prednášajúci Pavol Vallo z ui 42. Hlavnú myšlienku konferencie vyjadril Jiří Štěpán zo spoločnosti ET NETERA, a.s., keď povedal: „Treba počuť, kde to neladí a postupne nastaviť web, aby krásne znel.“
Zdroj: IN FORM Slovakia