|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
11. marca 2010
ČSOB pre SkyEurope uznala takmer všetky reklamácie
V súvislosti s vlaňajším krachom leteckej spoločnosti SkyEurope Airlines zaevidovala ČSOB doteraz 613 reklamácií svojich klientov v celkovom objeme viac ako 95 tis. eur. Z celkového počtu ...
Zdieľať
Foto: SITA BRATISLAVA 11. marca (WEBNOVINY) - V súvislosti s vlaňajším krachom leteckej spoločnosti SkyEurope Airlines zaevidovala ČSOB doteraz 613 reklamácií svojich klientov v celkovom objeme viac ako 95 tis. eur. Z celkového počtu žiadostí o finančnú refundáciu uznala ČSOB 604, čo predstavuje viac ako 98,5 % z celkového množstva reklamácií.
"Klienti vo väčšine prípadov reklamovali obojsmerné letenky s dátumom odletu po krachu spoločnosti, prípadne iba spiatočný let. Objavili sa aj prípady, v ktorých sa klienti obrátili na ČSOB aj s reklamáciami zrušených letov z minulosti, ktoré sa im nedarilo v spolupráci so SkyEurope vyriešiť po vlastnej línii," informovala hovorkyňa ČSOB Zuzana Francúzová vo štvrtok agentúru SITA. Tieto reklamácie vyriešila ČSOB taktiež v prospech poškodených klientov. Všetci klienti boli písomne informovaní o tom, kedy a s akým záverom bola ich reklamácia vybavená, resp. o dôvode jej zamietnutia.
K dvom z prijatých žiadostí nedostala ČSOB potrebné doklady, a preto nebolo možné začať reklamáciu. Tri zo žiadostí sa ukázali ako neoprávnené, tri boli neskoro podané a jedna z reklamácií sa nevzťahovala k platbe kartou, ale prebehla prostredníctvom elektronického bankovníctva.
ČSOB začala peniaze za reklamácie súvisiace so SkyEurope vyplácať klientom vlani 26. októbra. Doteraz poslednú reklamáciu vyplatila 9. februára tohto roka.
SITA
"Klienti vo väčšine prípadov reklamovali obojsmerné letenky s dátumom odletu po krachu spoločnosti, prípadne iba spiatočný let. Objavili sa aj prípady, v ktorých sa klienti obrátili na ČSOB aj s reklamáciami zrušených letov z minulosti, ktoré sa im nedarilo v spolupráci so SkyEurope vyriešiť po vlastnej línii," informovala hovorkyňa ČSOB Zuzana Francúzová vo štvrtok agentúru SITA. Tieto reklamácie vyriešila ČSOB taktiež v prospech poškodených klientov. Všetci klienti boli písomne informovaní o tom, kedy a s akým záverom bola ich reklamácia vybavená, resp. o dôvode jej zamietnutia.
K dvom z prijatých žiadostí nedostala ČSOB potrebné doklady, a preto nebolo možné začať reklamáciu. Tri zo žiadostí sa ukázali ako neoprávnené, tri boli neskoro podané a jedna z reklamácií sa nevzťahovala k platbe kartou, ale prebehla prostredníctvom elektronického bankovníctva.
ČSOB začala peniaze za reklamácie súvisiace so SkyEurope vyplácať klientom vlani 26. októbra. Doteraz poslednú reklamáciu vyplatila 9. februára tohto roka.
SITA