|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Štvrtok 19.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Judita
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
11. mája 2016
Čoskoro sa spustí informačná kampaň na podporu kúpy mlieka
Šéfka Ministerstva pôdohospodárstva a rozvoja vidieka (MPRV) SR Gabriela Matečná (nominantka SNS) v uplynulých týždňoch absolvovala sériu stretnutí so zástupcami výrobcov ...
Zdieľať
Ilustračné foto Foto: TASR/AP
Bratislava 11. mája (TASR) - Šéfka Ministerstva pôdohospodárstva a rozvoja vidieka (MPRV) SR Gabriela Matečná (nominantka SNS) v uplynulých týždňoch absolvovala sériu stretnutí so zástupcami výrobcov mlieka, jeho spracovateľov, aj obchodníkov. Uviedla to pre TASR Radka Kulaviaková z odboru komunikácie a marketingu MPRV."Jedným zo záverov je, že ministerstvo v najbližších týždňoch plánuje spustiť informačnú kampaň na podporu kupovania mlieka a mliečnych výrobkov. Pôjde o dlhodobejšiu kampaň. Budeme informovať spotrebiteľov o dôležitosti konzumácie mlieka a mliečnych výrobkov z pohľadu zdravia, ale aj podpory lokálnej ekonomiky a producentov," priblížila.
Informačná kampaň je podľa Kulaviakovej rozpracovaná. "O podrobnostiach budeme verejnosť aj médiá včas informovať. Naším záujmom je, aby sa do kampane zapojili aj samotní výrobcovia a spracovatelia. V kampani počítame s rôznymi komunikačnými kanálmi. Určite budeme analyzovať dopad kampane na spotrebiteľov," dodala.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR