Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

10. júla 2008

Competence Call Center vyznamenané ako víťaz EMEA



Dňa 19. júna 2008 boli v rámci konferencie Contact Center World Conference v Londýne ocenené osobnosti call centier z hospodárskej oblasti EMEA (Europe, Middle East and Africa) za ich mimoriadnu prácu. CCC bolo ...



Zdieľať
BRATISLAVA 10. júla (WN/PR) - Dňa 19. júna 2008 boli v rámci konferencie Contact Center World Conference v Londýne ocenené osobnosti call centier z hospodárskej oblasti EMEA (Europe, Middle East and Africa) za ich mimoriadnu prácu. CCC bolo ocenené striebrom rovno dvakrát, ako aj medzinárodným certifikátom ako víťaz EMEA. Predseda predstavenstva CCC, Thomas Kloibhofer CCC Viedeň dostalo striebornú cenu World Contact Center Award za obzvlášť úspešnú a partnerskú spoluprácu so zadávateľom Telekom Austria AG. 26-členná porota ocenila vývoj a neustálu optimalizáciu projektov v oblasti zákazníckej lojality, vyzdvihla intenzívnu výmenu skúseností a úspešnú implementáciu spoločných projektov. „Úspechy posledných ôsmych rokov vyplývajú z veľkého nasadenia a intenzívneho zapojenia vonkajšieho výberového tímu zo strany Telekom Austria AG, ako aj z motivácie a neustálych školení a tréningov na Champions League v Outbound Business zo strany CCC,“ teší sa z ceny Anita Wilson, manažérka cal centra CCC Viedeň. „Na cenu sme veľmi hrdí. Vyjadruje to, čo spája naše spoločnosti a tímy: najvyššie požiadavky na kvalitu, precíznosť a spoľahlivosť,“ povedal Mag. Martin Schmutz, vedúci oblasti Private & Professional Customers, Telekom Austria TA AG. „Cena Best Outsourcing Partnership pre nás preto tak veľa znamená, lebo vyjadruje intenzívnu výmenu skúseností a tímovú spoluprácu. Veľmi sa tešíme, že spolu s Telekom Austria môžeme oslavovať toto medzinárodné vyznamenanie, ktoré oceňuje pochvaly za naše veľmi úspešné, profesionálne ako aj výnimočne efektívne pracovné vzťahy," povedal predseda predstavenstva CCC, Thomas Kloibhofer. Cena „Best Sales Agent Award“ pre CCC Bukurešť Okrem CCC Viedeň si cenu odnieslo domov aj CCC Bukurešť. Marin Cosmin Ionut, Sales Agent v CCC Bukurešť, bol vyznamenaný striebornou cenou World Contact Center Award ako „Best Contact Center Sales Agent“. Táto cena sa udeľuje pre servisných profesionálov, ktorí dosahujú vynikajúce výsledky predaja a poskytujú výborné služby tak zákazníkom ako aj zadávateľom. Marin Cosmin prezentoval v rámci trojdňovej medzinárodnej konferencie svoje úspechy v projekte a v CCC. Stará sa o zákazníkov leteckej spoločnosti SkyEurope Airlines s nesmiernou energiou, profesionalitou a úspechom. „Úspešný predaj je mojou vášňou. Bezprostredné ohlasy od zákazníka ma motivujú. Tu sa môžem neustále zlepšovať a vyvíjať ďalej. V každom rozhovore chcem dať to najlepšie a poradiť svojim zákazníkom čo najvhodnejšie,“ hovorí Marin Cosmin o svojich úlohách v CCC Bukurešť. Úspech mu dáva za pravdu. So svojou mierou úspechu 55 percent je Marin Cosmin ústredný predstaviteľ tímu a robí tým radosť nie len svojmu zadávateľovi, ale je aj motivujúcim príkladom pre svoj tím CCC Bukurešť. "Som hrdý na to, že CCC má veľa angažovaných a kompetentných zamestnancov, ktorí patria k najlepším aj v medzinárodnej súťaži. Tieto vyznamenania sú motiváciou pre našich zamestnancov, potvrdzujú správnosť našej podnikovej kultúry a filozofie,“ povedal predseda predstavenstva spoločnosti CCC Thomas Kloibhofer. Certifikát „Best Customer Service Agent“ pre CCC Bratislava Popri dvoch cenách pre CCC Viedeň a CCC Bukurešť mali dôvod na oslavu aj v CCC Bratislava: Zuzana Kubicová, Call Center Agent v CCC Bratislava, bola v rámci svetového fóra „Contact Center World Forum“ ocenená certifikátom za jej výnimočnú prácu ako profesionálka v oblasti služieb zákazníkom. Týmto certifikátom patrí Zuzana Kubicová k najlepším agentom call centier v rámci celého regiónu EMEA (Europe, Middle East and Africa). Prezident konferencie „Contact Center World“, pan Raj Wadhwani, zablahoželal angažovanej zamestnankyni call centra k jej príkladnej funkcii v tíme, jej vášni pre zákaznícky servis a jej orientácii na výsledok. „Sme na Zuzanu a jej vynikajúce úspechy v tíme veľmi hrdí,“ hovorí Ingrida Kúnová, projektová manažérka CCC Bratislava. „Zuzana nadchýňa zákazníkov svojou dynamikou, ambíciami a radosťou pre zákaznícky servis, ktorou nás všetkých nakazila,“ hovorí Ingrida Kúnová. Zuzana Kubicová drží interný rekord v rezerváciách pre zadávateľa SkyEurope Airlines. „Stále, keď viem pomôcť zákazníkovi a volajúci je spokojný, mám pocit, že som mohla trochu prispieť k tomu, aby som urobila svet trošku lepším. „Pozitívne zákaznícke ohlasy ma robia šťastnou a dodávajú mi ešte viac energie pre moju prácu,“ hovorí Zuzana Kubicová o svojej úlohe ako predstaviteľka profesionálneho zákazníckeho servicu CCC. „Pre SkyEurope má vysoko profesionálne call centrum v predaji a zákazníckom manažmente obrovský význam. Vďaka vonkajšiemu výberu jednej z najúspešnejších spoločností medzi call centrami sme dokázali zvýšiť kvalitu a efektivitu rezervačnej centrály SkyEurope a ponúknuť našim zákazníkom ešte lepší servis. „Gratulujem Zuzane Kubicovej k jej medzinárodnému certifikátu a Marinovi Cosmin Ionutovi k jeho cene a teším sa, že elita medzi zamestnancami call centier obsluhuje našich zákazníkov,“ povedal Jason Bitter, konateľ spoločnosti SkyEurope Airlines. „Contact Center Industry Summit“ „Contact Center World's 2008 Europe, Middle East & Africa (EMEA) Regional Contact Center Industry Summit“ je fórum slúžiace na medzinárodnú výmenu názorov a informácií pre výkonných predstaviteľov spoločností a spoločnosti využívajúce outsourcing. Na tomto fóre sa diskutuje o aktuálnom vývoji daného odvetiva a výzvach segmentu kontaktných centier v regióne EMEA. Vrcholom celej udalosti je vyznamenanie ľudí podávajúcich vrcholové výkony v oblasti zákazníckej starostlivosti v rôznych kategóriách ocenením „Contact Center World Award“. Kontakt: Mag. Maria Zanetti Communications Management Tel: +43 1 811 22 7755 Mail: maria.zanetti@yourccc.com Web: www.yourccc.com ; www.contactcenterworld.com Marin Cosmin Ionut, Sales Agent v CCC Bukurešť, vyznamenaný striebornou cenou World Contact Center Award ako „Best Contact Center Sales Agent“ Zuzana Kubicová, Call Center Agent v CCC Bratislava, v rámci svetového fóra „Contact Center World Forum“ ocenená certifikátom za jej výnimočnú prácu ako profesionálka v oblasti služieb zákazníkom.

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Keď ide Mečiar do parlamentu, oblieka sa podľa témy zákonov
<< predchádzajúci článok
10 rokov CCC: „Naším mottom je úspech“