|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Štvrtok 19.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Judita
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
28. januára 2011
Čo takto dať si raňajky pre Váš biznis?
Ak stojíte pred rozhodnutím, či svoje peniaze vložiť do usporiadania konferencie alebo radšej do reklamnej kampane, mali by ste si ujasniť, čo je vaším cieľom a s akým rozpočtom disponujete. ...
Zdieľať
BRATISLAVA 28. januára (WBN/PR) - Ak stojíte pred rozhodnutím, či svoje peniaze vložiť do usporiadania konferencie alebo radšej do reklamnej kampane, mali by ste si ujasniť, čo je vaším cieľom a s akým rozpočtom disponujete. Efektívnym a stále populárnejším spôsobom ako vytvárať pozitívne vzťahy s cieľovou skupinou sú biznis raňajky.
Pri rozhodovaní je dôležité ozrejmiť si marketingové ciele organizátora a budget, s ktorým disponuje. Ak ide o masívne reklamné kampane, zasahujú širokú populáciu, avšak náklady na ne vynaložené sú spravidla enormne vysoké.
Náklady na konferenciu sú rádovo nižšie. Tu je kľúčovou vhodne zvolená téma, prezentátori, cieľová skupina a celkový program. Organizátor počas tohto obdobia môže nenásilnou formou a rôznymi prostriedkami komunikovať smerom k cieľovým skupinám a zároveň získať množstvo cenných informácii priamo z trhu.
Jednou z ciest, ako prezentovať svoju spoločnosť pred partnermi, sú však aj cenovo menej náročné biznis raňajky. "Tieto akcie sú rozsahom menšie ako konferencie, spravidla 10 až 15 účastníkov. Bývajú interaktívnejšie a na ich zorganizovanie postačujú aj nižšie náklady. S menším počtom účastníkov je to však skôr o diskusiách, než o prezentáciách, čo vytvára možnosť okamžitej spätnej väzby. V neposlednom rade je možné získať cenné individuálne kontakty so svojimi existujúcimi aj potenciálnymi partnermi, " vysvetľuje Vladimíra Kuvíčková, nezávislá PR konzultantka.
Zaujímavým príkladom sú nedávno realizované biznis raňajky v priestoroch reštaurácie Tre Torri v Bratislave. Raňajky pre Dexia banku a jej privátnych klientov priniesli množstvo pozitívnych ohlasov.
„Biznis raňajky v reštaurácii Tre Torri boli už v poradí druhé. Zaviedli sme ich ako nový spôsob komunikácie s našimi privátnymi klientmi, ktorý sa nám pozitívne osvedčil.
Klienti majú možnosť interaktívne diskutovať s odborníkmi Dexia banky o investičných príležitostiach a získajú dokonalý prehľad o finančných trhoch a ich vývoji.
Krátke biznis raňajky - to je pre zvyčajne zaneprázdnených klientov veľmi efektívne využitý čas," uviedla Ing. Iveta Výbošťoková, riaditeľka odboru privátneho bankovníctva Dexia banky.
„Sme radi, že môžeme našim zákazníkom poskytnúť okrem príjemného prostredia a personálu, aj dostatok súkromia pre budovanie pozitívnych vzťahov a rozvíjanie ich biznisu, “ dodal majiteľ reštaurácie Tre Torri, Ján Kriška.
Pri rozhodovaní je dôležité ozrejmiť si marketingové ciele organizátora a budget, s ktorým disponuje. Ak ide o masívne reklamné kampane, zasahujú širokú populáciu, avšak náklady na ne vynaložené sú spravidla enormne vysoké.
Náklady na konferenciu sú rádovo nižšie. Tu je kľúčovou vhodne zvolená téma, prezentátori, cieľová skupina a celkový program. Organizátor počas tohto obdobia môže nenásilnou formou a rôznymi prostriedkami komunikovať smerom k cieľovým skupinám a zároveň získať množstvo cenných informácii priamo z trhu.
Jednou z ciest, ako prezentovať svoju spoločnosť pred partnermi, sú však aj cenovo menej náročné biznis raňajky. "Tieto akcie sú rozsahom menšie ako konferencie, spravidla 10 až 15 účastníkov. Bývajú interaktívnejšie a na ich zorganizovanie postačujú aj nižšie náklady. S menším počtom účastníkov je to však skôr o diskusiách, než o prezentáciách, čo vytvára možnosť okamžitej spätnej väzby. V neposlednom rade je možné získať cenné individuálne kontakty so svojimi existujúcimi aj potenciálnymi partnermi, " vysvetľuje Vladimíra Kuvíčková, nezávislá PR konzultantka.
Zaujímavým príkladom sú nedávno realizované biznis raňajky v priestoroch reštaurácie Tre Torri v Bratislave. Raňajky pre Dexia banku a jej privátnych klientov priniesli množstvo pozitívnych ohlasov.
„Biznis raňajky v reštaurácii Tre Torri boli už v poradí druhé. Zaviedli sme ich ako nový spôsob komunikácie s našimi privátnymi klientmi, ktorý sa nám pozitívne osvedčil.
Klienti majú možnosť interaktívne diskutovať s odborníkmi Dexia banky o investičných príležitostiach a získajú dokonalý prehľad o finančných trhoch a ich vývoji.
Krátke biznis raňajky - to je pre zvyčajne zaneprázdnených klientov veľmi efektívne využitý čas," uviedla Ing. Iveta Výbošťoková, riaditeľka odboru privátneho bankovníctva Dexia banky.
„Sme radi, že môžeme našim zákazníkom poskytnúť okrem príjemného prostredia a personálu, aj dostatok súkromia pre budovanie pozitívnych vzťahov a rozvíjanie ich biznisu, “ dodal majiteľ reštaurácie Tre Torri, Ján Kriška.