|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Čo nesmie chýbať na vašej webovej stránke
Keď začínate podnikať, musíte vybaviť milión vecí. Ak si myslíte, že stačí mať iba dobrý nápad a úspech príde sám, nie je to pravda.
Zdieľať
Nápad je 20 % z úspechu, zvyšných 80 % je tvrdá práca, obetovanie sa, nadšenie, budovanie vzťahov so zákazníkmi či dobrá reklama. Ak chcete uspieť, nestačí robiť iba to, čo sa od vás vyžaduje ako platenie daňovej licencie či vyplácanie miezd zamestnancom, musíte urobiť niečo navyše. A aj keď pre niektorých to je samozrejmosť, iní na to pozabudli – tým krokom navyše môže byť aj dobre spracovaný web.
Vzhľad
Ak máte webovú stránku, nenechávajte ju ležať ľadom, ale rozvíjajte ju. Dôležitý je webdesign, pretože prvý dojem rozhoduje o tom, ako bude ku vám pristupovať zákazník – či ho potešíte moderným a čistým dizajnom, alebo navštívi web, ktorý ho vráti o desať rokov dozadu. Aj preto neverte tým, ktorí hovoria, že vzhľad vášho webu zaujíma iba dvoch ľudí na svete – vás a vášho grafika, lebo obsah je dôležitejší. Jasné, obsah je dôležitejší, ale prečo neurobiť z vášho webu príťažlivú stránku, ktorá ma čo povedať?
Obsah
A ako by mal vyzerať obsah, ktorý priláka ľudí na vašu stránku? Musí byť jedinečný, musí návštevníkovi pomôcť, poradiť alebo mu dať nejakú emóciu a hlavne musí byť zadarmo. Prečo? Lebo pravidlo reciprocity hovorí o tom, že ak niekomu dáte niečo zadarmo, bude sa vám to snažiť oplatiť čo najskôr. A prečo nie tak, že sa stane vaším zákazníkom? Preto, keď napríklad poskytujete informačné systémy pripravujte videonávody, ktoré vašim klientom a potenciálnym zákazníkom pomôžu využiť naplno váš produkt. Píšte blogy o najnovších aktualizáciách, venujte sa vašej oblasti aj zo širšieho pohľadu a prinášajte informácie, ktoré poradia, pomôžu alebo nasmerujú ľudí v tejto oblasti.
Na čo si dať pozor
Potom sú na stránke detaily, ktoré by ste nemali vynechať. Hneď prvou je vhodná veľkosť fontu. Nie každý z vašich návštevníkov vie používa „zoom“ v internetovom prehliadači a aj keby vedel, prečo ho k tomu nútiť? Okrem toho na stránke nemôže byť všetko to, čo chcete vy, ale to, čo tam budú hľadať návštevníci. Aj preto je dôležité poradiť sa s odborníkmi na tvorbu webu a dať na ich návrhy. Ďalej je veľmi dôležitá intuitívnosť na webe a jeho responzívnosť. Preto, keď budete prerábať stránku/robiť novú, nešetrite na nej. Neoplatí sa vám to.