13. apríla 2012

...jeden z praktických spôsobov, ako podporovať vaše webové prezentácie a sú tiež preukázateľne účinným prostriedkom na dosiahnutie solídnej návštevnosti a tým pádom aj návratnosti vašich investícií. Pri skúmaní takýchto lokálnych adresárov sa niektoré môžu zdať dosť nudné, pretože obsahujú veľké množstvo informácií v tom istom formáte, ako náhle však objavíte kvalitnú stránku, ktorá sa radí vysoko vo vyhľadávačoch môžete očakávať, že nájdete to čo hľadáte a takisto z pohľadu predaja produktov si môžete byť istý že vám to pridá na popularite.
Je to aj najjednoduchší spôsob ako sa prezentovať na internete, bez utratenia veľkého množstva peňazí, či už na kontextovú reklamu alebo platenie obrovských súm na vlastnú prezentáciu a vytvorenie robustných web stránok. Tie totižto aj niečo stoja. Musíte platiť za hostingové služby, grafickým dizajnérom, optimalizácii pre vyhľadávače...lenže pre vás sú najvýznamnejšími položkami čas a peniaze.
V tejto súvislosti sme pre všetkých milovníkov Hornej Nitry pripravili
nový portál
čodnes.sk, ktorý má v pláne spájať vyššie spomenuté fakty a dať to všetko pod jednu strechu. Či už ste milovníkom športu alebo iných zábav, v pohode, na našej stránke dokážete vyhľadať veci ako napríklad
kultúra Prievidza alebo aj
koncerty Prievidza.
Ľudia si v poslednej dobe začínajú vážiť svoj voľný čas a často krát sa snažia objaviť niečo čo ešte neskúsili, preto prítomnosť rôznorodých podujatí, ktorých je v Prievidzi a okolí neúrekom, sa snaží portál prezentovať aj takýmto spôsobom a pri rýchlosti, akou sa dnešný svet hýbe, je schopnosť prezentovať svoje služby na lokálnom, Prievidzskom portály priam až nevyhnutnosť, z pohľadu inzerentov.
Okrem priamej propagácie portálu cez vyhľadávače, existuje aj takzvaný sociálny marketing. Ten je založený na jednoduchom fakte, že v Prievidzi a okolí službu ľudia ocenia, preto portálu dajú svoj „Lajk“ na facebooku. Za každým keď na našej stránke publikujeme istú novinku napríklad
akcie Prievidza alebo
párty Prievidza, všetkým našim fanúšikom sa objaví spáva o tejto novinke na ich Facebook stránke. Títo Prievidžania potom navigujú na vašu stránku, kde sa dozvedia podrobnosti, ako čas a miesto akcie, ceny vstupného alebo iné detaily. Celkom dobré nie?
Samozrejme najdôležitejšia úloha portálu čo dnes je, aby návštevníci či už z regiónu, alebo turisti, využívali portál primárne, bez použitia Facebooku a našli tam vždy aktuálne informácie o dianí v regióne.
Pokiaľ ste z Prievdize a okolia, navštívte stránku čo dnes a získajte najnovšie informácie z Hornej Nitry a buďte denne informovaní o prebiehajúcich kultúrných a športových akciách v tomto regióne, keďže Prievidza je mesto kde to žije.