|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Štvrtok 21.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Elvíra
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
01. októbra 2005
Čo chce divák?
„Čumilské“ reality šou bežia na českých obrazovkách zatiaľ len pár týždňov, a tak je priskoro na ďalekosiahle závery.
Zdieľať
V istom zmysle sa diváci pri obrazovkách správali kontraproduktívne. Z prvých štyroch VyHodených sa o troch dá povedať, že prejavovali veľkú agresivitu. Keď však diváci vilu VyVolených prečistili a zavládla v nej akási pohoda, začalo sa publikum prikláňať k zanedbávanému Veľkému bratovi, kde práve prebehla prvá bitka súťažiacich. Keď sa Prima konečne stala najsledovanejšou televíznou stanicou v Česku, pokúsila sa s populárnymi VyVolenými poslúžiť dobrej veci. Jeden celý týždeň zasvätila namiesto súbojov charite. Diváci sa k nej však napriek tomu obrátili chrbtom. Zaujíma ich skôr fyzická potýčka pornoherečky s prostitútkou na konkurenčnej Nove. Istou útechou môže byť azda len to, že zo súboja reality šou na súkromných kanáloch začína ťažiť verejnoprávna Česká televízia. Jej sa teraz darí métu najvyššej sledovanosti dobyť svojimi seriálmi: najprv to boli Četnické humoresky s láskavou atmosférou prvej republiky. Teraz sa jednotkou stáva o čosi dynamickejší nový seriál o mladých - Dobrá čtvrť.
Peter Gabaľ
Čo chce divák? - diskusné fórum čitateľov