|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
06. marca 2006
Členovia AIM utŕžili vlani za reklamu 230 mil. Sk
Členovia Asociácie internetových médií (AIM) utŕžili v minulom roku za publikovanie reklamy na nimi prevádzkovaných webovských stránkach 230 mil. Sk. Táto suma zahŕňa príjmy internetových médií z ...
Zdieľať
BRATISLAVA 6. marca (WN/SITA) - Členovia Asociácie internetových médií (AIM) utŕžili v minulom roku za publikovanie reklamy na nimi prevádzkovaných webovských stránkach 230 mil. Sk. Táto suma zahŕňa príjmy internetových médií z predaja bannerovej reklamy, príjmy z ostatných foriem inzercie v internete a agentúrne provízie. Informoval o tom predseda správnej rady AIM Milan Csaplár. "V porovnaní s vlaňajším prieskumom medzi vtedajšími deviatimi členmi AIM narástli tržby za príjmy internetových médií v roku 2005 medziročne o 48 %," uviedol Csaplár.
Podľa Csaplára je internet najprogresívnejším masovokomunikačným médiom, ktoré sa stáva čoraz viac atraktívnejšie aj pre zadávateľov inzercie. Za hlavné faktory rastu reklamných investícií v slovenskom internete označil Csaplár zvýšenie návštevnosti, lepšiu cielenosť reklamy na klienta a rýchlejšiu spätnú väzbu v porovnaní s ostatnými médiami.
Asociácia pôsobí na trhu od mája minulého roka ako združenie internetových médií, ktorého hlavným cieľom je zabezpečiť informovanosť o internete a možnostiach jeho využitia ako reklamného média. AIM združuje dvanásť subjektov, a to Atlas.sk, Azet.sk, Centrum.sk, eTREND.sk, Markíza.sk, POINT Network, Pravda.sk, Profesia.sk, SME online, Sport.sk, Zive.sk a Zoznam.sk.
FOTO:SITA