|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
01. apríla 2011
Cíťte sa ako v Cannes
Spoločnosť Electrolux sa stáva partnerom Medzinárodného filmového festivalu v Cannes, odkiaľ chce priniesť festivalovú atmosféru priamo do vašich domovov. Electrolux ako popredný výrobca ...
Zdieľať
BRATISLAVA 1. apríla (WBN/PR) - Spoločnosť Electrolux sa stáva partnerom Medzinárodného filmového festivalu v Cannes, odkiaľ chce priniesť festivalovú atmosféru priamo do vašich domovov.
Electrolux ako popredný výrobca domácich a profesionálnych spotrebičov nadviazal partnerstvo s Medzinárodným filmovým festivalom v Cannes. Od 11. do 22. mája 2011 bude spolu s ďalšími odborníkmi radiť v oblasti módy, jedál a životného štýlu. Cieľom je ukázať zákazníkom, že festivalovú atmosféru si môžu vytvoriť aj vo vlastných domovoch, s pomocou spotrebičov Electrolux.
"Sme naozaj nadšení, že môžeme byť súčasťou magického Cannes a priniesť inšpiráciu našim spotrebiteľom," hovorí Robert Jan Galema, senior viceprezident produktov a značiek spoločnosti Electrolux.
Electrolux vytvorí v rámci festivalu špeciálny priestor, v ktorom bude hostiť všetky svoje aktivity - gala večere, tlačové konferencie či každodenné obedy. Bude tu organizovať aj finále súťaže Menu de Cannes, kde sa dva tímy z rôznych regiónov stretnú pri príprave obedu pre festivalovú porotu, ktorej predsedá Robert de Niro. O oblasť módy a životného štýlu sa postarajú práčky a sušičky Electrolux so špeciálnymi funkciami, ktoré prinesú zúčastneným ohromujúci vzhľad ich odevov na červenom koberci.
Partnerstvo je súčasťou nového marketingového prístupu spoločnosti Electrolux, zameraného na vedenie dialógu so spotrebiteľmi. Neil Gannon, zodpovedný za marketingovú komunikáciu a expertízy, hovorí: "Spotrebitelia budú môcť zažiť Cannes vďaka interakcii na našich podujatiach, on-line prostredníctvom našich internetových stránok, ale aj pomocou sociálnych médií. Necháme ich nahliadnuť do zákulisia festivalu v Cannes, aby si tak vytvorili vlastné festivalové okamihy."
Spoločnosť Electrolux je popredným výrobcom domácich spotrebičov a spotrebičov pre profesionálne využitie. Ročne predáva viac ako 40 miliónov výrobkov zákazníkom vo viac ako 150 krajinách. Spoločnosť sa zameriava na inovácie, ktoré sú navrhnuté na základe dôkladného poznania potrieb zákazníkov, od bežných spotrebiteľov po profesionálov. Sortiment výrobkov Electrolux zahŕňa chladničky, umývačky riadu, práčky, vysávače a sporáky, predávané pod renomovanými značkami Electrolux, AEG a Zanussi. V roku 2010 dosiahla skupina Electrolux objem predaja vo výške približne 11 miliárd EUR a zamestnávala 52 000 zamestnancov. Viac informácií o skupine Electrolux nájdete na www.electrolux.com/press alebo www.electrolux.com/news.
Electrolux ako popredný výrobca domácich a profesionálnych spotrebičov nadviazal partnerstvo s Medzinárodným filmovým festivalom v Cannes. Od 11. do 22. mája 2011 bude spolu s ďalšími odborníkmi radiť v oblasti módy, jedál a životného štýlu. Cieľom je ukázať zákazníkom, že festivalovú atmosféru si môžu vytvoriť aj vo vlastných domovoch, s pomocou spotrebičov Electrolux.
"Sme naozaj nadšení, že môžeme byť súčasťou magického Cannes a priniesť inšpiráciu našim spotrebiteľom," hovorí Robert Jan Galema, senior viceprezident produktov a značiek spoločnosti Electrolux.
Electrolux vytvorí v rámci festivalu špeciálny priestor, v ktorom bude hostiť všetky svoje aktivity - gala večere, tlačové konferencie či každodenné obedy. Bude tu organizovať aj finále súťaže Menu de Cannes, kde sa dva tímy z rôznych regiónov stretnú pri príprave obedu pre festivalovú porotu, ktorej predsedá Robert de Niro. O oblasť módy a životného štýlu sa postarajú práčky a sušičky Electrolux so špeciálnymi funkciami, ktoré prinesú zúčastneným ohromujúci vzhľad ich odevov na červenom koberci.
Partnerstvo je súčasťou nového marketingového prístupu spoločnosti Electrolux, zameraného na vedenie dialógu so spotrebiteľmi. Neil Gannon, zodpovedný za marketingovú komunikáciu a expertízy, hovorí: "Spotrebitelia budú môcť zažiť Cannes vďaka interakcii na našich podujatiach, on-line prostredníctvom našich internetových stránok, ale aj pomocou sociálnych médií. Necháme ich nahliadnuť do zákulisia festivalu v Cannes, aby si tak vytvorili vlastné festivalové okamihy."
Spoločnosť Electrolux je popredným výrobcom domácich spotrebičov a spotrebičov pre profesionálne využitie. Ročne predáva viac ako 40 miliónov výrobkov zákazníkom vo viac ako 150 krajinách. Spoločnosť sa zameriava na inovácie, ktoré sú navrhnuté na základe dôkladného poznania potrieb zákazníkov, od bežných spotrebiteľov po profesionálov. Sortiment výrobkov Electrolux zahŕňa chladničky, umývačky riadu, práčky, vysávače a sporáky, predávané pod renomovanými značkami Electrolux, AEG a Zanussi. V roku 2010 dosiahla skupina Electrolux objem predaja vo výške približne 11 miliárd EUR a zamestnávala 52 000 zamestnancov. Viac informácií o skupine Electrolux nájdete na www.electrolux.com/press alebo www.electrolux.com/news.