![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Nedeľa 23.2.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Roman, Romana
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|

V roku 2009 predávali automobilky na čínskom trhu len menej ako 18 % vozidiel zo svojej ročnej produkcie.
Od čínskeho trhu najviac závisí Volkswagen. Vlani na ňom umiestnil 40 % svojej produkcie.
Trhový podiel troch nemeckých automobiliek po rokoch poklesu v Číne vlani znovu vzrástol. Z celkového počtu všetkých predaných osobných vozidiel dosiahol vyše 22 %.
Expert EY Peter Fuss odhaduje, že čínsky trh s automobilmi by mohol v tomto roku vzrásť o 3 až 4 %. Nemeckí výrobcovia by s jeho prírastkom mali udržať krok.
V Číne tlačia úrady automobilky do výroby áut s elektrickým pohonom. V roku 2019 majú mať z ročnej produkcie 10 % takýchto vozidiel. Fuss uviedol, že nemecké automobilky si nemôžu dovoliť v tejto oblasti zaostať.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR