|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Utorok 5.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Imrich
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
19. novembra 2007
Čínska televízia zarobí na reklamách 10,7 miliardy dolárov
Za atraktívny reklamný priestor v budúcom olympijskom roku zinkasuje Čínska štátna televízia CCTV 80 miliárd juanov (10,7 miliardy dolárov). V porovnaní s aktuálnym kalendárnym rokom prejavilo o ...
Zdieľať
PEKING 19. novembra (WEBNOVINY) - Za atraktívny reklamný priestor v budúcom olympijskom roku zinkasuje Čínska štátna televízia CCTV 80 miliárd juanov (10,7 miliardy dolárov). V porovnaní s aktuálnym kalendárnym rokom prejavilo o televíznu inzerciu o 30 percent spoločností viac. "Augustové olympijské hry v Pekingu sú naším esom celého reklamného roka," povedal marketingový riaditeľ CCTV Sia Hongbo. Najmä zásluhou športového sviatku získa jediný čínsky držiteľ práv na vysielanie OH o 20 percent finančných prostriedkov viac ako v roku 2007. Svoj reklamný čas ponúkala CCTV prostredníctvom dražby, do ktorej sa mohli domáci aj zahraniční inzerenti prihlásiť utajenými finančnými návrhmi. Najžiadanejší bol prirodzene hlavný vysielací čas v termíne OH od 8. do 24. augusta 2007. Exkluzívnym klientom CCTV bude letecká spoločnosť China Airlines, za čas po večerných správach zaplatí 5 miliónov dolárov.
SITA, AFP