|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Sobota 23.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Klement
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Čím viac sa hýbete, tým viac voniate
Reagujú na pohyb a pri jeho prvom náznaku začnú uvoľňovať príjemnú vôňu, ktorá nedovolí, aby vaša prítomnosť bola vášmu okoliu nežiadúca.
Zdieľať
Bratislava 27. novembra (OTS) - Reagujú na pohyb a pri jeho prvom náznaku začnú uvoľňovať príjemnú vôňu, ktorá nedovolí, aby vaša prítomnosť bola vášmu okoliu nežiadúca.
Podľa prieskumu značky Rexona Men strávia muži aktívne 6 až 11 hodín svojho dňa. Každá pohybová aktivita pritom stimuluje činnosť potných žliaz na ich tele, bez ohľadu na to, či je to fyzická záťaž, šport alebo “obyčajné” umývanie zubov či česanie vlasov. Rexona vyvinula antiperspiranty, aktivita ktorých je tým výraznejšia, čím viac sa hýbeme.
Značka antiperspirantov dezodorantov Rexona Men zrealizovala globálny prieskum, ktorý ukázal, že muži strávia 6 až 11 hodín svojho dňa aktívne. Prieskum poskytol aj prehľad toho, o aké aktivity konkrétne ide:
- 87 % mužov je najaktívnejších počas pracovnej doby
- 49 % je následne aktívnych v domácnosti, napríklad pri vysávaní
- 45 % mužov uvádzalo ako jednu zo svojich najčastejších fyzických aktivít sex
- 40 % mužov športuje
- 33 % sa venuje rozličným aktívnym koníčkom
- 30 % je aktívnych v kuchyni pri varení
- 20 % vynakladá fyzickú energiu pri hraní videohier
K aktivitám, ktoré muži vykonávajú minimálne raz denne a pritom si zrejme ani neuvedomujú, že aj to je pohyb, pri ktorom začínajú byť ich potné žľazy aktívne, sú napríklad prezliekanie sa, česanie vlasov, zívanie, umývanie si zubov, posielanie SMS správ, podávanie si rúk, v neposlednom rade smiech, ale tiež napríklad rozprávanie. Pri každej z týchto činností začínajú byť aktívne aj potné žľazy, ktoré automaticky začínajú vylučovať pot sprevádzaný pocitmi vlhka, nepríjemným zápachom, prípadne aj fľakmi na oblečení.
Práve na zistenia o množstve aktívne stráveného času a aktivít vyžadujúcich istú dávku fyzického úsilia reaguje značka Rexona, ktorá prichádza s novým radom pánskych antiperspirantov dezodorantov. Kým väčšina antiperspirantov obsahuje molekuly reagujúce na vlhkosť, teda pot, pri Rexone je to inak. Rexona Men chce mužom poskytnúť čo najväčšiu možnú ochranu a pocit sviežosti, a tak vytvorila technológiu Motionsense, vďaka ktorej antiperspirant nespúšťa svoju aktivitu momentom kontaktu s potom, ale automaticky pri pohybe nášho tela. Technológia je založená na aktívnych mikrokapsuliach, ktoré po aplikácii antiperspirantu spočívajú v našom podpazuší, pri pohybovej aktivite sa rozštiepia a začnú pôsobiť. Od okamihu prvého pohybu uvoľňujú príjemnú vôňu, antiperspirant tak mužom zabezpečuje nielen dokonalú ochranu, ale aj dlhotrvajúci pocit sviežosti. Rexona je jediný antiperspirant na trhu, ktorý reaguje na pohyb nášho tela a ktorý počas celého dňa postupne uvoľňuje príjemnú vôňu, vďaka ktorej nie sme nášmu okoliu nepríjemní ani v záťažových situáciách.
Rexona Men teraz navyše prichádza aj s novými obalmi, design ktorých vytvorila legendárna automobilová dizajnérska spoločnosť Pininfarina, ktorá navrhuje už 18 rokov aj design áut Ferrari. Nová Rexona Men je tak inšpirovaná prémiovým automobilovým designom, ktorý umožňuje dokonalé rozlíšenie jednotlivých variantov antiperspirantov. Sprejový mechanizmus nových antiperspirantov je vyvinutý tak, že poskytuje 45º otvárací mechanizmus, na uvoľnenie spreja slúži robustné tlačidlo s motívom pneumatiky pre lepší stisk. Pri otváraní a zatváraní spreja tento vydá jasný klik, aby užívateľ vedel, aký úkon so sprejom práve vykonal. Nové balenie navyše prináša protisklzové prvky v úchopnej zóne, a to už spomínaný motív pneumatiky a nové vertikálne protisklzové panely pre lepšie, nekĺzavé uchopenie spreja. Dynamický design je atraktívny pre mužov, ktorí si na starostlivosť o seba potrpia a radi si venujú aktívnu pozornosť.
Nový rad Rexona Men obsahuje tieto pánske antiperspiranty: Invisible Ice, Quantum, Xtracool, Adventure, Cobalt, Lotus F1 Team a Sport Defence.
O Rexone
Značka Rexona ponúka široký rad antiperspirantov pre ženy aj pre mužov, ktoré zaručujú extra ochranu vo chvíľach neočakávaných emócií spôsobujúcich náhle vlny potenia. Prvý dezodorant Rexona sa do obchodnej siete dostal v roku 1888, značka bola na trh uvedená v roku 1908 v Austrálii s ponukou dezodorantov, mydiel, krémov a štetcov na holenie. Export produktov Rexona začal v roku 1910. V 50. rokoch vyvinula značka guľôčkové antiperspiranty, vývoj ktorých bol inšpirovaný guľôčkovým perom. Nasledovali 70. roky, počas ktorých spoločnosť Unilever vyvinula nové zloženie, ktoré bolo použité aj v aerosólových antiperspirantoch. V 70. rokoch sa na trhu objavili aj tuhé antiperspiranty. V 90. rokoch sa objavili nové antiperspiračné aplikátory, a to gél a suchý krém. Svojimi neustálymi vylepšeniami, novými prístupmi a postupmi je v súčasnosti Rexona etablovaná aj na slovenskom trhu a patrí k najpredávanejším dezodorantom antiperspirantom. Rexona - nezradí ťa!
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR
Podľa prieskumu značky Rexona Men strávia muži aktívne 6 až 11 hodín svojho dňa. Každá pohybová aktivita pritom stimuluje činnosť potných žliaz na ich tele, bez ohľadu na to, či je to fyzická záťaž, šport alebo “obyčajné” umývanie zubov či česanie vlasov. Rexona vyvinula antiperspiranty, aktivita ktorých je tým výraznejšia, čím viac sa hýbeme.
Značka antiperspirantov dezodorantov Rexona Men zrealizovala globálny prieskum, ktorý ukázal, že muži strávia 6 až 11 hodín svojho dňa aktívne. Prieskum poskytol aj prehľad toho, o aké aktivity konkrétne ide:
- 87 % mužov je najaktívnejších počas pracovnej doby
- 49 % je následne aktívnych v domácnosti, napríklad pri vysávaní
- 45 % mužov uvádzalo ako jednu zo svojich najčastejších fyzických aktivít sex
- 40 % mužov športuje
- 33 % sa venuje rozličným aktívnym koníčkom
- 30 % je aktívnych v kuchyni pri varení
- 20 % vynakladá fyzickú energiu pri hraní videohier
K aktivitám, ktoré muži vykonávajú minimálne raz denne a pritom si zrejme ani neuvedomujú, že aj to je pohyb, pri ktorom začínajú byť ich potné žľazy aktívne, sú napríklad prezliekanie sa, česanie vlasov, zívanie, umývanie si zubov, posielanie SMS správ, podávanie si rúk, v neposlednom rade smiech, ale tiež napríklad rozprávanie. Pri každej z týchto činností začínajú byť aktívne aj potné žľazy, ktoré automaticky začínajú vylučovať pot sprevádzaný pocitmi vlhka, nepríjemným zápachom, prípadne aj fľakmi na oblečení.
Práve na zistenia o množstve aktívne stráveného času a aktivít vyžadujúcich istú dávku fyzického úsilia reaguje značka Rexona, ktorá prichádza s novým radom pánskych antiperspirantov dezodorantov. Kým väčšina antiperspirantov obsahuje molekuly reagujúce na vlhkosť, teda pot, pri Rexone je to inak. Rexona Men chce mužom poskytnúť čo najväčšiu možnú ochranu a pocit sviežosti, a tak vytvorila technológiu Motionsense, vďaka ktorej antiperspirant nespúšťa svoju aktivitu momentom kontaktu s potom, ale automaticky pri pohybe nášho tela. Technológia je založená na aktívnych mikrokapsuliach, ktoré po aplikácii antiperspirantu spočívajú v našom podpazuší, pri pohybovej aktivite sa rozštiepia a začnú pôsobiť. Od okamihu prvého pohybu uvoľňujú príjemnú vôňu, antiperspirant tak mužom zabezpečuje nielen dokonalú ochranu, ale aj dlhotrvajúci pocit sviežosti. Rexona je jediný antiperspirant na trhu, ktorý reaguje na pohyb nášho tela a ktorý počas celého dňa postupne uvoľňuje príjemnú vôňu, vďaka ktorej nie sme nášmu okoliu nepríjemní ani v záťažových situáciách.
Rexona Men teraz navyše prichádza aj s novými obalmi, design ktorých vytvorila legendárna automobilová dizajnérska spoločnosť Pininfarina, ktorá navrhuje už 18 rokov aj design áut Ferrari. Nová Rexona Men je tak inšpirovaná prémiovým automobilovým designom, ktorý umožňuje dokonalé rozlíšenie jednotlivých variantov antiperspirantov. Sprejový mechanizmus nových antiperspirantov je vyvinutý tak, že poskytuje 45º otvárací mechanizmus, na uvoľnenie spreja slúži robustné tlačidlo s motívom pneumatiky pre lepší stisk. Pri otváraní a zatváraní spreja tento vydá jasný klik, aby užívateľ vedel, aký úkon so sprejom práve vykonal. Nové balenie navyše prináša protisklzové prvky v úchopnej zóne, a to už spomínaný motív pneumatiky a nové vertikálne protisklzové panely pre lepšie, nekĺzavé uchopenie spreja. Dynamický design je atraktívny pre mužov, ktorí si na starostlivosť o seba potrpia a radi si venujú aktívnu pozornosť.
Nový rad Rexona Men obsahuje tieto pánske antiperspiranty: Invisible Ice, Quantum, Xtracool, Adventure, Cobalt, Lotus F1 Team a Sport Defence.
O Rexone
Značka Rexona ponúka široký rad antiperspirantov pre ženy aj pre mužov, ktoré zaručujú extra ochranu vo chvíľach neočakávaných emócií spôsobujúcich náhle vlny potenia. Prvý dezodorant Rexona sa do obchodnej siete dostal v roku 1888, značka bola na trh uvedená v roku 1908 v Austrálii s ponukou dezodorantov, mydiel, krémov a štetcov na holenie. Export produktov Rexona začal v roku 1910. V 50. rokoch vyvinula značka guľôčkové antiperspiranty, vývoj ktorých bol inšpirovaný guľôčkovým perom. Nasledovali 70. roky, počas ktorých spoločnosť Unilever vyvinula nové zloženie, ktoré bolo použité aj v aerosólových antiperspirantoch. V 70. rokoch sa na trhu objavili aj tuhé antiperspiranty. V 90. rokoch sa objavili nové antiperspiračné aplikátory, a to gél a suchý krém. Svojimi neustálymi vylepšeniami, novými prístupmi a postupmi je v súčasnosti Rexona etablovaná aj na slovenskom trhu a patrí k najpredávanejším dezodorantom antiperspirantom. Rexona - nezradí ťa!
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR