|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Sobota 16.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Agnesa
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
10. marca 2011
Cibulková jednou z tvárí kampane Xperia Hot Shots
Slovenská tenistka Dominika Cibulková bude podľa informácií agentúry SITA jednou zo šiestich tvárí globálnej propagačnej kampane ...
Zdieľať
Slovenská tenistka Dominika CibulkováFoto: SITA/Nina BednárikováINDIAN WELLS 10. marca (WEBNOVINY) - Slovenská tenistka Dominika Cibulková bude podľa informácií agentúry SITA jednou zo šiestich tvárí globálnej propagačnej kampane Xperia Hot Shots. Facebooková prezentácia predznamenáva, že projekt spustia v piatok 11. marca.
Základné predstavenie idey sa uskutočnilo v januári počas melbournských Australian Open. Tenisová asociácia žien (WTA) v rámci snahy zvýšiť príťažlivosť odvetvia, jeho sledovanosť a komerčnú hodnotu pripravila online šou zo života hráčok nielen na kurte, ale aj mimo neho.
Vybrané tenistky, medzi nimi napríklad aj Američanka Bethanie Matteková-Sandsová či Nemka Sabine Lisická, sa budú priebežne deliť o tenisové aj civilné zážitky. Aktivity budú zaznamenávať na mobilný telefón a prostredníctvom videoserveru YouTube či sociálnych sietí typu Facebooku ich predkladať verejnosti. Od projektu Xperia Hot Shots si vedenie WTA sľubuje krok vpred v priblížení sa mladšej generácii fanúšikov, ktorá túži spoznávať hráčky aj v ich súkromí, a to v reálnom čase.
"Ide nám o to, aby sme oslovili novú skupinu potenciálnych priaznivcov. Mladí ľudia dnes žijú online a je len prirodzené, že ich aj v športe zaujíma všetko, čo sa deje presne v tom danom momente," skonštatoval Andrew Walkers, viceprezident WTA pre marketing a komunikáciu. K chystanému zavedeniu atraktívnej technologickej novinky vyjadrila svoj súhlasný postoj aj bývalá jednotka svetového počítačového poradia Maria Šarapovová. "Je to pokus priblížiť náš šport a nás, tenistky, novým spôsobom pre ľudí, ktorých zaujíma, čo sa deje na kurte aj mimo neho," uviedla Ruska.
Základné predstavenie idey sa uskutočnilo v januári počas melbournských Australian Open. Tenisová asociácia žien (WTA) v rámci snahy zvýšiť príťažlivosť odvetvia, jeho sledovanosť a komerčnú hodnotu pripravila online šou zo života hráčok nielen na kurte, ale aj mimo neho.
Vybrané tenistky, medzi nimi napríklad aj Američanka Bethanie Matteková-Sandsová či Nemka Sabine Lisická, sa budú priebežne deliť o tenisové aj civilné zážitky. Aktivity budú zaznamenávať na mobilný telefón a prostredníctvom videoserveru YouTube či sociálnych sietí typu Facebooku ich predkladať verejnosti. Od projektu Xperia Hot Shots si vedenie WTA sľubuje krok vpred v priblížení sa mladšej generácii fanúšikov, ktorá túži spoznávať hráčky aj v ich súkromí, a to v reálnom čase.
"Ide nám o to, aby sme oslovili novú skupinu potenciálnych priaznivcov. Mladí ľudia dnes žijú online a je len prirodzené, že ich aj v športe zaujíma všetko, čo sa deje presne v tom danom momente," skonštatoval Andrew Walkers, viceprezident WTA pre marketing a komunikáciu. K chystanému zavedeniu atraktívnej technologickej novinky vyjadrila svoj súhlasný postoj aj bývalá jednotka svetového počítačového poradia Maria Šarapovová. "Je to pokus priblížiť náš šport a nás, tenistky, novým spôsobom pre ľudí, ktorých zaujíma, čo sa deje na kurte aj mimo neho," uviedla Ruska.