|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 22.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Cecília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Chcete si rezervovať vstupenku? Volajte hercom Činohry SND
Volali ste na rezervácie vstupeniek a stalo sa, že vám nikto neodpovedal? Túžili ste po vstupenke, no telefón zvonil bez akejkoľvek odpovede? Nezúfajte, tento problém je už ...
Zdieľať
BRATISLAVA 30. novembra (WBN/PR) - Volali ste na rezervácie vstupeniek a stalo sa, že vám nikto neodpovedal? Túžili ste po vstupenke, no telefón zvonil bez akejkoľvek odpovede? Nezúfajte, tento problém je už minulosťou!
Slovenské národné divadlo totiž v rámci klientskeho centra zaviedlo zaujímavé novinky, ktoré vás okrem promptného vybavenia pozitívne naladia a vyčaria úsmev na tvári každého diváka. O ten sa postarajú hlasy hercov Činohry SND, ktorí pre vás nahovorili naozaj kreatívny odkazovač, ktorý v pozitívnom zmysle uľahčí nielen prácu v pokladniciach, ale aj rýchlosť vybavenia vašej požiadavky.
V rámci snahy o zvyšovanie kvality komunikácie so zákazníkom SND začína používanie systému Toonect, ktorý vám zaručí, že budete obslúžení napriek tomu, že sa nedovoláte. Herci Táňa Pauhofová, Petra Vajdová, Tomáš Maštalír a Milan Ondrík nahovorili sériu kreatívnych a vtipných odkazov, ktoré vám spríjemnia čakanie na odpoveď zamestnanca pokladníc, ktorý v tú chvíľu vybavuje iného zákazníka.
Novinku, ktorá bude aktuálna od 1. decembra 2015, hodnotí pozitívne aj generálny riaditeľ SND Marián Chudovský.
"Od Slovenského národného divadla ako erbovej organizácie sa vyžaduje prestíž i noblesa, a práve preto je príjemné zaznamenať, že sa prezentuje aj originálnym a vtipným spôsobom. Som veľmi rád, že sa naši interní zamestnanci, naši herci, rozhodli prispieť k zlepšeniu služieb klientskeho centra SND a požičať mu svoje hlasy pre skvalitnenie služieb v pokladnici. Som presvedčený, že tak dopomôžu k lepšej komunikácii s našimi návštevníkmi. Táňa Pauhofová, Petra Vajdová, Tomáš Maštalír a Milan Ondrík vám príjemne a s vtipom vysvetlia dôvody, prečo sa práve v danom momente do pokladnice neviete dovolať, alebo vám ozrejmia, kedy je ten správny čas.
Týmto ďakujem centru marketingu a našim hercom za ochotu a ich čas, a verím, že sa nové služby centra marketingu stretnú s pozitívnymi ohlasmi a nahrávky spríjemnia chvíle čakania na vstupenky."
Oddelenie predaja Slovenského národného divadla si okrem tejto novinky vyslúžilo aj celosvetové uznanie v rámci prieskumu spokojnosti zákazníkov spoločností, ktoré monitoruje služba Nicereply.
V celosvetovom rebríčku klientov spoločnosti Nicereply sa Slovenské národné divadlo umiestnilo na skvelom 9. mieste, za čo ďakujeme hlavne vám – divákom. Hodnotenie zahŕňa viac ako 300 spoločností z celého sveta.
Vašej podpore sa tešíme a veríme, že vám v budúcnosti vyhovieme nielen kvalitnými predstaveniami, ale aj službami.
Vstupenky si môžete kúpiť tiež on-line na stránke www.snd.sk alebo v našich pokladniciach. Pokiaľ uprednostňujete rezerváciu, je vám k dispozícii telefónne číslo +421 2 204 72 289 alebo e-mail rezervacie@snd.sk.
Zdroj: WebNoviny.sk © SITA Všetky práva vyhradené.
Slovenské národné divadlo totiž v rámci klientskeho centra zaviedlo zaujímavé novinky, ktoré vás okrem promptného vybavenia pozitívne naladia a vyčaria úsmev na tvári každého diváka. O ten sa postarajú hlasy hercov Činohry SND, ktorí pre vás nahovorili naozaj kreatívny odkazovač, ktorý v pozitívnom zmysle uľahčí nielen prácu v pokladniciach, ale aj rýchlosť vybavenia vašej požiadavky.
V rámci snahy o zvyšovanie kvality komunikácie so zákazníkom SND začína používanie systému Toonect, ktorý vám zaručí, že budete obslúžení napriek tomu, že sa nedovoláte. Herci Táňa Pauhofová, Petra Vajdová, Tomáš Maštalír a Milan Ondrík nahovorili sériu kreatívnych a vtipných odkazov, ktoré vám spríjemnia čakanie na odpoveď zamestnanca pokladníc, ktorý v tú chvíľu vybavuje iného zákazníka.
Novinku, ktorá bude aktuálna od 1. decembra 2015, hodnotí pozitívne aj generálny riaditeľ SND Marián Chudovský.
"Od Slovenského národného divadla ako erbovej organizácie sa vyžaduje prestíž i noblesa, a práve preto je príjemné zaznamenať, že sa prezentuje aj originálnym a vtipným spôsobom. Som veľmi rád, že sa naši interní zamestnanci, naši herci, rozhodli prispieť k zlepšeniu služieb klientskeho centra SND a požičať mu svoje hlasy pre skvalitnenie služieb v pokladnici. Som presvedčený, že tak dopomôžu k lepšej komunikácii s našimi návštevníkmi. Táňa Pauhofová, Petra Vajdová, Tomáš Maštalír a Milan Ondrík vám príjemne a s vtipom vysvetlia dôvody, prečo sa práve v danom momente do pokladnice neviete dovolať, alebo vám ozrejmia, kedy je ten správny čas.
Týmto ďakujem centru marketingu a našim hercom za ochotu a ich čas, a verím, že sa nové služby centra marketingu stretnú s pozitívnymi ohlasmi a nahrávky spríjemnia chvíle čakania na vstupenky."
Oddelenie predaja Slovenského národného divadla si okrem tejto novinky vyslúžilo aj celosvetové uznanie v rámci prieskumu spokojnosti zákazníkov spoločností, ktoré monitoruje služba Nicereply.
V celosvetovom rebríčku klientov spoločnosti Nicereply sa Slovenské národné divadlo umiestnilo na skvelom 9. mieste, za čo ďakujeme hlavne vám – divákom. Hodnotenie zahŕňa viac ako 300 spoločností z celého sveta.
Vašej podpore sa tešíme a veríme, že vám v budúcnosti vyhovieme nielen kvalitnými predstaveniami, ale aj službami.
Vstupenky si môžete kúpiť tiež on-line na stránke www.snd.sk alebo v našich pokladniciach. Pokiaľ uprednostňujete rezerváciu, je vám k dispozícii telefónne číslo +421 2 204 72 289 alebo e-mail rezervacie@snd.sk.
Zdroj: WebNoviny.sk © SITA Všetky práva vyhradené.