|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
12. marca 2010
Cez internet nakupuje už každý druhý Slovák
Na Slovensku využíva nakupovanie cez internet približne každý druhý jeho užívateľ, čo v porovnaní s minulým rokom predstavuje viac ako 10-percentný nárast. Aspoň raz za mesiac alebo ...
Zdieľať
Foto: SITA/AP BRATISLAVA 12. marca (WEBNOVINY) - Na Slovensku využíva nakupovanie cez internet približne každý druhý jeho užívateľ, čo v porovnaní s minulým rokom predstavuje viac ako 10-percentný nárast. Aspoň raz za mesiac alebo častejšie využíva túto službu asi pätina on-line populácie. Vyplýva to z výsledkov januárovej štúdie GfK Slovak Internet Monitor, podľa ktorej využíva internet približne 56 % obyvateľov Slovenska, čo v porovnaní s rovnakým obdobím minulého roka predstavuje trojpercentný nárast. Najčastejšie podľa prieskumu GfK nakupujú Slováci knihy, oblečenie, obuv, elektroniku, dovolenky, vstupenky na podujatia, či cestovné lístky.
Podľa uvedenej štúdie zohráva propagácia produktov na internete aj významnú rolu pri predaji v štandardných kamenných obchodoch. "Z prieskumov totiž vyplýva, že dostatočné informácie na webstránke sú dôležité z hľadiska realizácie kúpy, či už on-line alebo fyzicky v obchode," uviedla Tatiana Harčárová, ktorá sa špecializuje na prieskumy v oblasti médií. Ako ďalej dodala, spoločnosti na Slovensku by mali venovať dostatočnú pozornosť funkčnosti svojej internetovej stránky.
Štúdia GfK Slovak Internet Monitor sa realizuje kontinuálne už niekoľko rokov na vzorke tisíc obyvateľov vo veku od 15 do 79 rokov metódou "face to face". V tlačovej správe sa porovnávali vlny z januára 2010 s výsledkami z januára 2009. Prieskum je reprezentatívny vzhľadom na celú populáciu Slovenska.
SITA
Podľa uvedenej štúdie zohráva propagácia produktov na internete aj významnú rolu pri predaji v štandardných kamenných obchodoch. "Z prieskumov totiž vyplýva, že dostatočné informácie na webstránke sú dôležité z hľadiska realizácie kúpy, či už on-line alebo fyzicky v obchode," uviedla Tatiana Harčárová, ktorá sa špecializuje na prieskumy v oblasti médií. Ako ďalej dodala, spoločnosti na Slovensku by mali venovať dostatočnú pozornosť funkčnosti svojej internetovej stránky.
Štúdia GfK Slovak Internet Monitor sa realizuje kontinuálne už niekoľko rokov na vzorke tisíc obyvateľov vo veku od 15 do 79 rokov metódou "face to face". V tlačovej správe sa porovnávali vlny z januára 2010 s výsledkami z januára 2009. Prieskum je reprezentatívny vzhľadom na celú populáciu Slovenska.
SITA