|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Sobota 16.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Agnesa
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
30. septembra 2010
Cetelem víta nového člena združenia Solus
Úverová spoločnosť CETELEM SLOVENSKO a.s., ako zakladajúci člen združenia SOLUS, hodnotí rozšírenie členskej základne ako významy krok. K zoskupeniu doteraz výhradne finančných inštitúcii ...
Zdieľať
BRATISLAVA 30. septembra (WBN/PR) - Úverová spoločnosť CETELEM SLOVENSKO a.s., ako zakladajúci člen združenia SOLUS, hodnotí rozšírenie členskej základne ako významy krok. K zoskupeniu doteraz výhradne finančných inštitúcii totiž pribudol mobilný operátor – Telefónica O2 Slovakia.
Združenie SOLUS bolo založené v roku 2005, ako záujmové združenie právnických osôb na ochranu vybraných služieb poskytovaných spotrebiteľom. On-line register združenia obsahuje informácie o klientoch členských spoločností združenia, ktorí závažne porušili platobnú disciplínu.
„Rozšírenie členskej základne združenia SOLUS o zástupcu mobilného operátora je ďalším krokom, ktorý podporuje zodpovedné úverovanie spotrebiteľov a efektívne riadenie rizík. Spoločnosť CETELEM SLOVENSKO aktívne prispela k vzniku združenia a prístup do databázy klientov neplniacich si svoje povinnosti využíva už dlhšie ako 4 roky,“ uviedol riaditeľ Správy priameho predaja CETELEM SLOVENSKO a .s. a zároveň podpredseda Rady združenia Ing. Aleš Kos.
Práve ochrana klienta pred nadmerným zadlžením, ku ktorej register združenia SOLUS prispieva, je jedným zo základných pilierov obchodnej stratégie Cetelem. Snahou spoločnosti je už v schvaľovacom procese predchádzať potenciálnym problémom klienta so splácaním úveru. Táto stratégia na druhej strane umožňuje ponúkať spotrebiteľské úvery za výhodnejších podmienok.
Počet záznamov v registri už v súčasnosti prekročil 100 tisíc. Tie sú členom združenia k dispozícii v čase kratšom ako 1 sekunda, takže získanie informácií z registra neprispieva k predĺženiu schvaľovacieho procesu úveru. „Rýchlosť odpovedí, kvalita technologického zabezpečenia databázy a dát je pre nás prínosom nielen v oblasti riadenia úverového rizika, ale tiež v kvalite poskytovaných služieb, ktorá je pre nás zásadná,“ dodáva Ing. Aleš Kos.
Združenie SOLUS bolo založené v roku 2005, ako záujmové združenie právnických osôb na ochranu vybraných služieb poskytovaných spotrebiteľom. On-line register združenia obsahuje informácie o klientoch členských spoločností združenia, ktorí závažne porušili platobnú disciplínu.
„Rozšírenie členskej základne združenia SOLUS o zástupcu mobilného operátora je ďalším krokom, ktorý podporuje zodpovedné úverovanie spotrebiteľov a efektívne riadenie rizík. Spoločnosť CETELEM SLOVENSKO aktívne prispela k vzniku združenia a prístup do databázy klientov neplniacich si svoje povinnosti využíva už dlhšie ako 4 roky,“ uviedol riaditeľ Správy priameho predaja CETELEM SLOVENSKO a .s. a zároveň podpredseda Rady združenia Ing. Aleš Kos.
Práve ochrana klienta pred nadmerným zadlžením, ku ktorej register združenia SOLUS prispieva, je jedným zo základných pilierov obchodnej stratégie Cetelem. Snahou spoločnosti je už v schvaľovacom procese predchádzať potenciálnym problémom klienta so splácaním úveru. Táto stratégia na druhej strane umožňuje ponúkať spotrebiteľské úvery za výhodnejších podmienok.
Počet záznamov v registri už v súčasnosti prekročil 100 tisíc. Tie sú členom združenia k dispozícii v čase kratšom ako 1 sekunda, takže získanie informácií z registra neprispieva k predĺženiu schvaľovacieho procesu úveru. „Rýchlosť odpovedí, kvalita technologického zabezpečenia databázy a dát je pre nás prínosom nielen v oblasti riadenia úverového rizika, ale tiež v kvalite poskytovaných služieb, ktorá je pre nás zásadná,“ dodáva Ing. Aleš Kos.