|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
08. mája 2022
Cestujúci ničia zeleň na Dúbravsko-karloveskej radiále, riešenie zastávok nie je optimálne
Tagy: Električková trať
Zeleň na Dúbravsko-karloveskej električkovej radiále v Bratislave ničia najmä nezodpovední cestujúci, tvrdia zástupcovia mestskej časti Karlova Ves. Ako sa uvádza v jej profile na sociálnej sieti, rozchodník, ...
Zdieľať
8.5.2022 (Webnoviny.sk) - Zeleň na Dúbravsko-karloveskej električkovej radiále v Bratislave ničia najmä nezodpovední cestujúci, tvrdia zástupcovia mestskej časti Karlova Ves. Ako sa uvádza v jej profile na sociálnej sieti, rozchodník, ktorý mesto vysadilo uprostred radiály je na niektorých miestach v nevyhovujúcom stave.
„Na vine sú zväčša cestujúci. Vstupujú do koľajiska mimo vyznačené priechody a udupávajú porast," konštatujú.
Rastlina, ktorá mení s ročnými obdobiami svoju farbu, patrí k menej náročným na údržbu za predpokladu, že nie je denne pošliapavaná, zdôrazňuje samospráva. Ako dodáva, problematické miesta vníma aj magistrát Bratislavy, ktorý zodpovedal za rekonštrukciu radiály. „Ide najmä o lokality v križovatkách ulíc Karloveská a Molecova, ako aj trate v blízkosti zastávky Borská," spresňuje mestská časť.
„Hlavné mesto poškodený rozchodník eviduje. Spolu s našimi pracovníkmi a dodávateľom sa snažíme nájsť konkrétne a optimálne riešenie, ktoré by zamedzilo prechádzaniu cestujúcich cez porast rozchodníka,“ uviedla hovorkyňa Bratislavy Dagmar Schmucková.
Podľa Karlovej Vsi však nie všetky električkové zastávky boli riešené tak, aby boli optimálne funkčné pre cestujúcich. „Za zmienku stojí električková zastávka Riviéra. V smere do centra nemá po pravej strane vybudovaný chodník," konštatuje mestská časť s tým, že ak sa cestujúci chce dostať po chodníku napríklad k nábrežiu Dunaja, musí absolvovať obchádzku cez križovatku a potom prejsť popri základnej umeleckej škole. „Namiesto 30 metrov chôdze tak absolvuje približne 100 metrov," dodáva samospráva.
Naopak, k zastávke v smere do Dúbravky chodník od semafora vybudovaný je. „Chýbajúci chodník rieši sekcia dopravy magistrátu s Ministerstvom dopravy a výstavby SR. Je totiž potrebná výnimka z technickej normy, ktorá by umožnila jeho vybudovanie. Tým by sa predišlo spomínanému javu, teda skracovaniu cesty na zastávku cez rozchodník,“ uzavrela Schmucková.
Zdroj: Webnoviny.sk - Cestujúci ničia zeleň na Dúbravsko-karloveskej radiále, riešenie zastávok nie je optimálne © SITA Všetky práva vyhradené.
„Na vine sú zväčša cestujúci. Vstupujú do koľajiska mimo vyznačené priechody a udupávajú porast," konštatujú.
Hlavné miesto hľadá optimálne riešenie
Rastlina, ktorá mení s ročnými obdobiami svoju farbu, patrí k menej náročným na údržbu za predpokladu, že nie je denne pošliapavaná, zdôrazňuje samospráva. Ako dodáva, problematické miesta vníma aj magistrát Bratislavy, ktorý zodpovedal za rekonštrukciu radiály. „Ide najmä o lokality v križovatkách ulíc Karloveská a Molecova, ako aj trate v blízkosti zastávky Borská," spresňuje mestská časť.
„Hlavné mesto poškodený rozchodník eviduje. Spolu s našimi pracovníkmi a dodávateľom sa snažíme nájsť konkrétne a optimálne riešenie, ktoré by zamedzilo prechádzaniu cestujúcich cez porast rozchodníka,“ uviedla hovorkyňa Bratislavy Dagmar Schmucková.
Je potrebná výnimka z technickej normy
Podľa Karlovej Vsi však nie všetky električkové zastávky boli riešené tak, aby boli optimálne funkčné pre cestujúcich. „Za zmienku stojí električková zastávka Riviéra. V smere do centra nemá po pravej strane vybudovaný chodník," konštatuje mestská časť s tým, že ak sa cestujúci chce dostať po chodníku napríklad k nábrežiu Dunaja, musí absolvovať obchádzku cez križovatku a potom prejsť popri základnej umeleckej škole. „Namiesto 30 metrov chôdze tak absolvuje približne 100 metrov," dodáva samospráva.
Naopak, k zastávke v smere do Dúbravky chodník od semafora vybudovaný je. „Chýbajúci chodník rieši sekcia dopravy magistrátu s Ministerstvom dopravy a výstavby SR. Je totiž potrebná výnimka z technickej normy, ktorá by umožnila jeho vybudovanie. Tým by sa predišlo spomínanému javu, teda skracovaniu cesty na zastávku cez rozchodník,“ uzavrela Schmucková.
Zdroj: Webnoviny.sk - Cestujúci ničia zeleň na Dúbravsko-karloveskej radiále, riešenie zastávok nie je optimálne © SITA Všetky práva vyhradené.
Tagy: Električková trať
nasledujúci článok >>
Kollár by za vydanie Fica na väzobné stíhanie hlasoval, keby ho našli s puškou nad mŕtvolou
Kollár by za vydanie Fica na väzobné stíhanie hlasoval, keby ho našli s puškou nad mŕtvolou
<< predchádzajúci článok
Putin pošpinil pamiatku hrdinov Červenej armády, spomienka na koniec vojny pre Remišovú ešte nebola tak bolestivá
Putin pošpinil pamiatku hrdinov Červenej armády, spomienka na koniec vojny pre Remišovú ešte nebola tak bolestivá