Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

02. decembra 2016

Cestujúci na letisku v Bratislave môžu zhodnotiť služby



Cestujúci môžu na bratislavskom Letisku Milana R. Štefánika vyjadriť svoju spokojnosť či nespokojnosť so službami. Letisko totiž osadilo vo svojich priestoroch šesť prístrojov ...



Zdieľať
Foto: TASR/Pavel Neubauer
Bratislava 2. decembra (TASR) - Cestujúci môžu na bratislavskom Letisku Milana R. Štefánika vyjadriť svoju spokojnosť či nespokojnosť so službami. Letisko totiž osadilo vo svojich priestoroch šesť prístrojov na meranie spokojnosti.


"Prostredníctvom emotikonov na elektrických obrazovkách môžu pasažieri vyjadriť spokojnosť s čistotou toaliet, orientáciou na letisku či celkovým dojmom," opísala hovorkyňa letiska Veronika Ševčíková. Celkovo šesť zariadení bolo podľa jej slov inštalovaných na letisku na dámskych a pánskych toaletách v odletovej a príletovej hale, pri informačnom pulte a v odletovej časti do krajín, ktoré nie sú v Schengene.

"Záleží nám na názore cestujúcich a chceme služby letiska ešte viac skvalitňovať a aj moderným spôsobom vyhodnocovať. Ak zaznamenáme negatívne hodnotenia od cestujúcich, napríklad na čistotu toaliet, okamžite zabezpečíme nápravu," opísala vedúca oddelenia letiska Customer Service Paula Gaďová.

Cestujúci však môžu podľa jej slov aj naďalej posielať svoje podnety, pochvaly či sťažnosti aj na e-mailovú adresu customerservice@bts.aero. Systém údaje od pasažierov vyhodnocuje prostredníctvom počítačového programu na hodinovej, týždennej či mesačnej báze.


Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Súd s exriaditeľkou prešovskej školy obvinenou z vydierania odročili
<< predchádzajúci článok
Mladý opitý Humenčan dostal šmyk a skončil v nemocnici