|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
15. októbra 2009
Cestujúci MHD budú mať svojho ombudsmana
Cestujúci mestskou hromadnou dopravou v Bratislave budú mať od piatka svojho ombudsmana. Stala sa ním mediátorka Soňa Ďurčová, ktorá je zamestnankyňou Dopravného podniku Bratislava, a.s. (DPB). Jej ...
Zdieľať
BRATISLAVA 15. októbra (WEBNOVINY) - Cestujúci mestskou hromadnou dopravou v Bratislave budú mať od piatka svojho ombudsmana. Stala sa ním mediátorka Soňa Ďurčová, ktorá je zamestnankyňou Dopravného podniku Bratislava, a.s. (DPB). Jej úlohou bude riešiť všetky sťažnosti, podnety, postrehy či návrhy od občanov. Tie sa môžu týkať kvality cestovania, grafikonov, ale aj správania vodičov a revízorov. "Občan by nemal mať pocit, že je len číslo. Dopravný podnik by mal slúžiť všetkým obyvateľom Bratislavy a tí by mali vedieť, že sa na podnik môžu obrátiť, keď budú mať problém," povedala dnes na tlačovej besede Ďurčová.
Mediátorka bude sídliť v budove dopravného podniku na Olejkárskej ulici. Záujemcovia ju môžu kontaktovať prostredníctvom e-mailu na adrese mediator@dpb.sk, mobilné číslo dopravný podnik zverejní. Cestujúcim bude ombudsman k dispozícii podľa potreby. Časom sa prispôsobí občanom, nebráni sa ani osobným stretnutiam. "Som ochotná prísť ráno o 8:00, ale aj večer o 17:00," doplnila Ďurčová. Cestujúcich však upozorňuje, aby svoje podnety nepodávali anonymne. Sťažovateľom by mala odpovedať o zaregistrovaní podnetu do 24 hodín, do 30 dní by mala informovať o riešení problému.
Dopravný podnik Bratislava má okolo 3 100 zamestnancov, denne je v premávke okolo 800 vozidiel. Ročne rieši podnik okolo 1 000 podnetov od občanov. K vytvoreniu funkcie ombudsmana pristúpil dopravný podnik v záujme otvorenejšej komunikácie s cestujúcimi a zvýšenia efektívnosti vybavovania podnetov cestujúcich.
SITA
Mediátorka bude sídliť v budove dopravného podniku na Olejkárskej ulici. Záujemcovia ju môžu kontaktovať prostredníctvom e-mailu na adrese mediator@dpb.sk, mobilné číslo dopravný podnik zverejní. Cestujúcim bude ombudsman k dispozícii podľa potreby. Časom sa prispôsobí občanom, nebráni sa ani osobným stretnutiam. "Som ochotná prísť ráno o 8:00, ale aj večer o 17:00," doplnila Ďurčová. Cestujúcich však upozorňuje, aby svoje podnety nepodávali anonymne. Sťažovateľom by mala odpovedať o zaregistrovaní podnetu do 24 hodín, do 30 dní by mala informovať o riešení problému.
Dopravný podnik Bratislava má okolo 3 100 zamestnancov, denne je v premávke okolo 800 vozidiel. Ročne rieši podnik okolo 1 000 podnetov od občanov. K vytvoreniu funkcie ombudsmana pristúpil dopravný podnik v záujme otvorenejšej komunikácie s cestujúcimi a zvýšenia efektívnosti vybavovania podnetov cestujúcich.
SITA