![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Utorok 4.3.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Kazimír
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
15. októbra 2009
Cestujúci MHD budú mať svojho ombudsmana
Cestujúci mestskou hromadnou dopravou v Bratislave budú mať od piatka svojho ombudsmana. Stala sa ním mediátorka Soňa Ďurčová, ktorá je zamestnankyňou Dopravného podniku Bratislava, a.s. (DPB). Jej ...
Zdieľať

Mediátorka bude sídliť v budove dopravného podniku na Olejkárskej ulici. Záujemcovia ju môžu kontaktovať prostredníctvom e-mailu na adrese mediator@dpb.sk, mobilné číslo dopravný podnik zverejní. Cestujúcim bude ombudsman k dispozícii podľa potreby. Časom sa prispôsobí občanom, nebráni sa ani osobným stretnutiam. "Som ochotná prísť ráno o 8:00, ale aj večer o 17:00," doplnila Ďurčová. Cestujúcich však upozorňuje, aby svoje podnety nepodávali anonymne. Sťažovateľom by mala odpovedať o zaregistrovaní podnetu do 24 hodín, do 30 dní by mala informovať o riešení problému.
Dopravný podnik Bratislava má okolo 3 100 zamestnancov, denne je v premávke okolo 800 vozidiel. Ročne rieši podnik okolo 1 000 podnetov od občanov. K vytvoreniu funkcie ombudsmana pristúpil dopravný podnik v záujme otvorenejšej komunikácie s cestujúcimi a zvýšenia efektívnosti vybavovania podnetov cestujúcich.
SITA