|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Utorok 5.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Imrich
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
31. júla 2009
Cestovné poistenie Allianz – SP ponúka nadštandardné asistenčné služby
Asistenčné služby, ktoré získa klient s uzatvoreným cestovným poistením, znamenajú pri poistnej udalosti neoceniteľnú pomoc, preto ich klienti využívajú stále častejšie. Čo vlastne ...
Zdieľať
BRATISLAVA 31. júla (WN/PR) - Asistenčné služby, ktoré získa klient s uzatvoreným cestovným poistením, znamenajú pri poistnej udalosti neoceniteľnú pomoc, preto ich klienti využívajú stále častejšie.
Čo vlastne asistenčné služby môžu klientom ponúknuť?
V prípade poistnej udalosti na žiadosť klienta poskytuje asistenčná spoločnosť tieto služby:
1. Ak je poistený chorý alebo zranený a ak je to z lekárskeho hľadiska nevyhnutné, asistenčná spoločnosť:
·zabezpečí ošetrenie poisteného lekárom,
·zabezpečí zaslanie nevyhnutných liekov, ktoré nie sú na mieste k dispozícii,
·poskytne radu, na ktoré zdravotnícke zariadenie sa má poistený obrátiť, prípadne ho na vyšetrenie bude sprevádzať,
·vyšle poistenému zdravotnú sestru na vykonanie lekársky predpísaných úkonov spojených s nevyhnutnou liečbou,
·zabezpečí prípadný prevoz späť do vlasti, resp. prevoz telesných pozostatkov v prípade úmrtia.
2. Ak je potrebná hospitalizácia poisteného, asistenčná spoločnosť:
·vyberie zdravotnícke zariadenie vhodné vzhľadom na zdravotný stav poisteného a prevezie poisteného do nemocnice,
·priebežne sa informuje o zdravotnom stave poisteného,
·pravidelne sa uisťuje, že ošetrenie a liečba sú primerane vykonávané,
·zabezpečí prevoz poisteného do vhodnejšieho zariadenia v prípade, že pôvodne zvolené zdravotnícke zariadenie je nevhodné pre jeho zdravotný stav,
·informuje nemocnicu o spôsobe platenia účtu,
·odovzdáva odkazy rodine poisteného,
·tlmočí personálu nemocnice požiadavky poisteného v prípade, že vzniknú problémy s dorozumievacím jazykom.
V rámci doplnkových služieb zorganizuje asistenčná spoločnosť predčasný návrat poisteného napríklad v prípade ochorenia alebo úmrtia blízkej osoby, poskytne pomoc v prípade straty dokladov, sprostredkuje právnu pomoc v zahraničí.
Na to, aby mohla Allianz – SP svojim klientom poskytnúť takúto starostlivosť 24 hodín denne vo všetkých krajinách sveta, spolupracuje s asistenčnou službou Mondial Assistance, ktorá disponuje 33 asistenčnými centrálami v 28 krajinách a sieťou 240 korešpondentov a 400 000 poskytovateľov.
Cestovné poistenie je možné uzatvoriť telefonicky na bezplatnej Infolinke 0800 122 222, na všetkých pobočkách Allianz – SP, u obchodných zástupcov a online na stránke www.allianzsp.sk.
Čo vlastne asistenčné služby môžu klientom ponúknuť?
V prípade poistnej udalosti na žiadosť klienta poskytuje asistenčná spoločnosť tieto služby:
1. Ak je poistený chorý alebo zranený a ak je to z lekárskeho hľadiska nevyhnutné, asistenčná spoločnosť:
·zabezpečí ošetrenie poisteného lekárom,
·zabezpečí zaslanie nevyhnutných liekov, ktoré nie sú na mieste k dispozícii,
·poskytne radu, na ktoré zdravotnícke zariadenie sa má poistený obrátiť, prípadne ho na vyšetrenie bude sprevádzať,
·vyšle poistenému zdravotnú sestru na vykonanie lekársky predpísaných úkonov spojených s nevyhnutnou liečbou,
·zabezpečí prípadný prevoz späť do vlasti, resp. prevoz telesných pozostatkov v prípade úmrtia.
2. Ak je potrebná hospitalizácia poisteného, asistenčná spoločnosť:
·vyberie zdravotnícke zariadenie vhodné vzhľadom na zdravotný stav poisteného a prevezie poisteného do nemocnice,
·priebežne sa informuje o zdravotnom stave poisteného,
·pravidelne sa uisťuje, že ošetrenie a liečba sú primerane vykonávané,
·zabezpečí prevoz poisteného do vhodnejšieho zariadenia v prípade, že pôvodne zvolené zdravotnícke zariadenie je nevhodné pre jeho zdravotný stav,
·informuje nemocnicu o spôsobe platenia účtu,
·odovzdáva odkazy rodine poisteného,
·tlmočí personálu nemocnice požiadavky poisteného v prípade, že vzniknú problémy s dorozumievacím jazykom.
V rámci doplnkových služieb zorganizuje asistenčná spoločnosť predčasný návrat poisteného napríklad v prípade ochorenia alebo úmrtia blízkej osoby, poskytne pomoc v prípade straty dokladov, sprostredkuje právnu pomoc v zahraničí.
Na to, aby mohla Allianz – SP svojim klientom poskytnúť takúto starostlivosť 24 hodín denne vo všetkých krajinách sveta, spolupracuje s asistenčnou službou Mondial Assistance, ktorá disponuje 33 asistenčnými centrálami v 28 krajinách a sieťou 240 korešpondentov a 400 000 poskytovateľov.
Cestovné poistenie je možné uzatvoriť telefonicky na bezplatnej Infolinke 0800 122 222, na všetkých pobočkách Allianz – SP, u obchodných zástupcov a online na stránke www.allianzsp.sk.