|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 17.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Klaudia
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Zuzana Száraz, Reg. HR manager, METRO SR Foto: Zuzana Száraz
Bratislava 15. augusta (OTS) - Tak vám opäť poodkryjem kúsok z nášho umenia a práce s ľuďmi v spoločnosti METRO.Tak ako sa mení vonkajšie prostredie, zákazníci, ich nároky a očakávania, tak sa mení i METRO. Ak chceme prežiť, musíme i my reagovať. Zmeniť sortiment, cenu či proces je pomerne jednoduché. Avšak zmeniť myslenie, uvažovanie, postoj či samotné konanie vlastných zamestnancov, na to treba už trocha viac odhodlania a úsilia celého tímu.
Preto sme začali pracovať na spôsobe komunikácie smerom k zamestnancom, aby pochopili ambície, víziu a stratégiu spoločnosti. Všetci vieme, že zážitkom si najviac pamätáme. A keď do zážitku primiešame kúsok hry, tvorivosti, tímovej práce a úsmevu, potom výsledok stojí za to. Potvrdili sme si to na workshope, ktorý bol určený pre všetkých zamestnancov firmy. Vytvorili sme víziu – cestu, ktorou chceme, aby ľudia kráčali. A popri každej ceste bývajú dopravné značky. Tými značkami sa na našej METRO ceste stali akési pravidlá cestnej premávky, ktoré nám pomáhajú dostať sa k cieľu, ktorým je zmena celkového vnímania spoločnosti METRO, ktorá sa posúva od obyčajného predaja ku komplexným službám pre podnikateľov.
V METRE máme za sebou mnoho worskhopov, ktoré boli určené pre všetkých zamestnancov. Mnohé z nich na seba plynulo nadväzujú práve pre zachovanie komplexnosti a kontinuity.
Worskhop „Cesta“ je zo všetkých najtvorivejší a najvtipnejší. Trvá zvyčajne tri hodiny. Potrebujeme pri ňom okrem facilitátorov, ktorými sú opäť naši skúsení manažéri, aj pár kancelárskych potrieb (nožnice, lepidlá, ceruzky, fixy, papiere...) a veľa rôznych časopisov. A čo dokázali vytvoriť naši zamestnanci a ako to presne prebiehalo? Neváhajte a príďte 22. septembra 2016 na workshop od HR Development Academy s témou "Ako môže interná komunikácia podporovať výkonnosť a angažovanosť zamestnancov?", kde sa dozviete viac.
Autor: Zuzana Száraz, Reg. HR manager, METRO SR
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR