Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

15. apríla 2013

Cenu Via Bona pre prozákaznícku firmu roka získalo Tesco



„Ako zodpovedná firma chceme dávať svojmu okoliu naspäť viac, ako získavame. Preto si veľmi vážime toto ocenenie. Sme radi, že sa zaraďujeme medzi lídrov nie len v inováciách, ktorou táto služba ...



Zdieľať
tesco BRATISLAVA 15. apríla (WBN/PR) – „Ako zodpovedná firma chceme dávať svojmu okoliu naspäť viac, ako získavame. Preto si veľmi vážime toto ocenenie. Sme radi, že sa zaraďujeme medzi lídrov nie len v inováciách, ktorou táto služba je, ale aj v oblasti zodpovedného podnikania a firemnej filantropie,“ podotýka Zuzana Lošáková, manažérka komunikácie, TESCO STORES SR, a.s.


Unikátnu službu Tesco Potraviny domov reťazec spustil v Bratislave a okolí v októbri minulého roka. Vďaka službe zákazníci môžu nakupovať z domu a tovar im Tesco doručí až ku dverám bytu vo vopred dohodnutom čase. Štandardná cena doručenia je v rozmedzí od 2,49 do 3,99 eur. Hlavnou výhodou je úspora času, ale aj námahy, napríklad pri nakupovaní veľkých a ťažkých balení tovarov ako sú pracie prášky či minerálne vody. „Po úspešnom spustení služby sme získali veľa pozitívnych ohlasov od zákazníkov, ktorým služba zjednodušuje život - napríklad mamičky na materskej dovolenke, alebo veľmi zaneprázdnení ľudia. Uvedomili sme si zároveň, akou veľkou pomocou by mohla byť služba pre ľudí so zdravotne ťažkým postihnutím,“ vysvetľuje Zuzana Lošáková.

Na získanie bezplatného dovozu potravín stačí ľuďom s ťažkým zdravotným postihnutím nakúpiť tovar nad 20 eur a pri obdržaní nákupu sa preukázať preukazom OŤZP (preukaz fyzickej osoby s ťažkým zdravotným postihnutím).

Zákazníci si po zaregistrovaní na webstránke www.itesco.sk/potravinydomov môžu vybrať z viac ako 19 000 položiek. Len pred nedávnom spoločnosť rozšírila službu i na vybraný nepotravinový sortiment. Nejde však o internetový obchod. Je to unikátna služba, v rámci ktorej si zákazník „pozýva“ Tesco domov a až tam – pri jeho dverách – dôjde ku kúpe tovarov. Na internete si teda zákazník nerobí záväznú objednávku, iba zoznam nákupu. Výhodou tohto systému je, že pri dverách svojho bytu, keď si všetok tovar osobne prezrie, sa môže rozhodnúť, ktoré položky zo svojho zoznamu kúpi a ktoré nie. Ceny tovaru v rámci služby sú rovnaké ako na regáloch hypermarketov TESCO v deň dodania tovaru.

Majitelia vernostnej karty Clubcard o svoje body neprídu, stačí, ak pri registrácii uvedú aj číslo svojej karty Clubcard.

Spoločnosť Tesco Stores SR, a. s., člen Zväzu obchodu a cestovného ruchu SR, vstúpila na slovenský trh v roku 1996 a v súčasnosti prevádzkuje 134 obchodov, z toho 5 obchodných domov, 26 expresov, 62 hypermarketov, z toho 8 Extra, 41 supermarketov a 18 čerpacích staníc. Prevádzkuje tiež dve distribučné centrá na potraviny v Beckove a v Prešove a štyri obchodné centrá Galéria v Bratislave-Lamači, Trnave, Nitre a Dunajskej Strede, v ktorých je vyše 150 obchodov so zameraním najmä na módu, obuv, doplnky, ako aj široké spektrum služieb vrátane občerstvenia a možností zábavy najmä pre deti. So svojimi vyše 9 700 zamestnancami patrí spoločnosť Tesco k najväčším súkromným zamestnávateľom na Slovensku. Základom filozofie spoločnosti Tesco je poskytnúť zákazníkovi najvyššiu kvalitu za najlepšiu cenu a stať sa obchodom pre všetkých.

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Funkcionári nepriznali majetok, je ich najviac od roku 2004
<< predchádzajúci článok
Vodič nafúkal takmer tri a pol promile, hrozí mu rok v base