|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 22.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Cecília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Celkové tržby v rámci IKEA Group sa zvýšili o 11,2 %
Čistý zisk IKEA Group dosiahol vo finančnom roku 2015 úroveň 3,5 miliardy eur. Celkové tržby vzrástli v porovnaní s minuloročnými o 11,2 %, dosiahli hodnotu 31,9 miliardy eur. Spoločne s ...
Zdieľať
BRATISLAVA 10. decembra (WBN/PR) - Čistý zisk IKEA Group dosiahol vo finančnom roku 2015 úroveň 3,5 miliardy eur. Celkové tržby vzrástli v porovnaní s minuloročnými o 11,2 %, dosiahli hodnotu 31,9 miliardy eur. Spoločne s príjmami za prenájom z obchodných centier dosiahli celkové príjmy 32,7 miliardy eur, čo predstavuje nárast o 11,5 %. Najväčšie investície smerovali na riešenia problémov spojených s klimatickými zmenami, napr. celý sortiment osvetlenia v obchodných domoch IKEA prešiel 100 % na technológiu LED.
"Máme za sebou veľmi úspešný rok, kedy sme investovali predovšetkým do oblasti trvalej udržateľnosti, rozšírenia našej ponuky a zvýšenia dostupnosti našich výrobkov", hovorí Peter Agnefjäll, prezident a CEO IKEA Group pri predstavení Ročného prehľadu o IKEA Group a Prehľadu o trvalej udržateľnosti v IKEA Group za finančný rok 2015.
Najväčší nárast dosiahli porovnateľné obchodné domy*, ale nové obchodné domy a internetový predaj taktiež výrazne prispeli k tomuto výsledku. Aj keď je nárast možné sledovať na všetkých trhoch, priam rekordný nárast zaznamenalo Nemecko a pozitívny vývoj vidno aj v krajinách južnej Európy. Severnej Amerike sa i naďalej darí veľmi dobre a najnovšie otvorený trh v Južnej Kórei podáva výsledky nad všetky očakávania.
Takýto rast posilňuje podnikanie v rámci celej IKEA Group, či už v existujúcich obchodných domoch IKEA, alebo prostredníctvom nového spôsobu stretávania sa so zákazníkom na internete, cez nové formáty obchodných domov až po miesta na objednanie či vyzdvihnutie tovaru. Zároveň umožňuje ďalšie investície do obnoviteľných zdrojov energie a vývoja nových výrobkov pre udržateľné bývanie.
"Kroky, ktoré sme podnikli v boji proti klimatických zmenám, nám vytvárajú priestor na inovácie a zároveň príležitosť pre ešte lepšie podnikanie, ako napr. prinášať zákazníkom nové možnosti pre trvalo udržateľný život v domácnosti”, pokračuje Peter Agnefjäll. "Čo sa týka minulého roka, som hrdý predovšetkým na to, že predajom viac ako 90 miliónov žiaroviek a lámp s technológiou LED sme umožnili miliónom domácností nielen znížiť účty za energiu, ale aj výrazne znížiť spotrebu energie”, hovorí Peter Agnefjäll.
IKEA Group sa aj tento rok podelí o dosiahnuté pozitívne výsledky so svojimi zamestnancami. Do vernostného programu Tack!, ako prejav uznania, vyčlenila za finančný rok 2015 105 miliónov eur. Od vzniku programu pred dvomi rokmi sa doň poukázalo už 305 miliónov eur.
*Porovnateľné obchodné domy = obchodné domy, ktoré boli v prevádzke za celé obdobie finančných rokov 2014 a 2015
Zdroj: WebNoviny.sk © SITA Všetky práva vyhradené.
"Máme za sebou veľmi úspešný rok, kedy sme investovali predovšetkým do oblasti trvalej udržateľnosti, rozšírenia našej ponuky a zvýšenia dostupnosti našich výrobkov", hovorí Peter Agnefjäll, prezident a CEO IKEA Group pri predstavení Ročného prehľadu o IKEA Group a Prehľadu o trvalej udržateľnosti v IKEA Group za finančný rok 2015.
Najväčší nárast dosiahli porovnateľné obchodné domy*, ale nové obchodné domy a internetový predaj taktiež výrazne prispeli k tomuto výsledku. Aj keď je nárast možné sledovať na všetkých trhoch, priam rekordný nárast zaznamenalo Nemecko a pozitívny vývoj vidno aj v krajinách južnej Európy. Severnej Amerike sa i naďalej darí veľmi dobre a najnovšie otvorený trh v Južnej Kórei podáva výsledky nad všetky očakávania.
Takýto rast posilňuje podnikanie v rámci celej IKEA Group, či už v existujúcich obchodných domoch IKEA, alebo prostredníctvom nového spôsobu stretávania sa so zákazníkom na internete, cez nové formáty obchodných domov až po miesta na objednanie či vyzdvihnutie tovaru. Zároveň umožňuje ďalšie investície do obnoviteľných zdrojov energie a vývoja nových výrobkov pre udržateľné bývanie.
"Kroky, ktoré sme podnikli v boji proti klimatických zmenám, nám vytvárajú priestor na inovácie a zároveň príležitosť pre ešte lepšie podnikanie, ako napr. prinášať zákazníkom nové možnosti pre trvalo udržateľný život v domácnosti”, pokračuje Peter Agnefjäll. "Čo sa týka minulého roka, som hrdý predovšetkým na to, že predajom viac ako 90 miliónov žiaroviek a lámp s technológiou LED sme umožnili miliónom domácností nielen znížiť účty za energiu, ale aj výrazne znížiť spotrebu energie”, hovorí Peter Agnefjäll.
IKEA Group sa aj tento rok podelí o dosiahnuté pozitívne výsledky so svojimi zamestnancami. Do vernostného programu Tack!, ako prejav uznania, vyčlenila za finančný rok 2015 105 miliónov eur. Od vzniku programu pred dvomi rokmi sa doň poukázalo už 305 miliónov eur.
*Porovnateľné obchodné domy = obchodné domy, ktoré boli v prevádzke za celé obdobie finančných rokov 2014 a 2015
Zdroj: WebNoviny.sk © SITA Všetky práva vyhradené.