|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 22.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Cecília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Celá Slovenská sporiteľňa bankuje s tabletmi
Slovenská sporiteľňa je opäť modernejšia. Takmer 1500 tabletov využívajú všetci poradcovia najväčšej banky na Slovensku pri práci s klientom. Novinku používajú v každej pobočke ...
Zdieľať
BRATISLAVA 19. decembra 2016 (WBN/PR) - Slovenská sporiteľňa je opäť modernejšia. Takmer 1500 tabletov využívajú všetci poradcovia najväčšej banky na Slovensku pri práci s klientom. Novinku používajú v každej pobočke Slovenskej sporiteľne napríklad na predaj vynovených sporiacich depozitných produktov. Banka plánuje postupne doplniť tablety napríklad aj o spotrebné úvery.
Klient priamo pred sebou vidí obrazovku, na ktorej mu poradca dokáže jednoduchým spôsobom vysvetliť napríklad princípy sporenia či spôsob práce s internetbankingom. Vďaka tomu majú klienti oveľa lepší zážitok z bankovania. "Cítia k nám väčšiu dôveru, keďže sa spolu s poradcom pozerajú na rovnakú obrazovku. Vďaka tabletom dokážeme zároveň rýchlo reagovať na klientske potreby," vysvetľuje Igor Žganjer, ktorý v Slovenskej sporiteľni zodpovedá za rozvoj služieb pre klientov.
Aktuálne je prostredníctvom tabletov dostupné zriadenie si vynovených sporení, klienti ich môžu využiť na aktiváciu a prácu s internetbankingom či na na vyhľadanie a prezeranie informácií na internetových stránkach banky. "Technologická novinka už priniesla aj výsledky – vďaka lepšiemu porozumeniu a názorným ukážkam si Sporenie na rezervu zriadil dvojnásobný počet klientov," dodáva Žganjer.
Slovenská sporiteľňa do tabletov postupne zapracuje ďalšie svoje produkty a služby. Stane sa z nich nástroj na komplexné poradenstvo a predaj a vďaka svojej transparentnosti a zrozumiteľnosti výrazne prispeje k rastu spokojnosti zákazníkov.
Zdroj: WebNoviny.sk © SITA Všetky práva vyhradené.
Klient priamo pred sebou vidí obrazovku, na ktorej mu poradca dokáže jednoduchým spôsobom vysvetliť napríklad princípy sporenia či spôsob práce s internetbankingom. Vďaka tomu majú klienti oveľa lepší zážitok z bankovania. "Cítia k nám väčšiu dôveru, keďže sa spolu s poradcom pozerajú na rovnakú obrazovku. Vďaka tabletom dokážeme zároveň rýchlo reagovať na klientske potreby," vysvetľuje Igor Žganjer, ktorý v Slovenskej sporiteľni zodpovedá za rozvoj služieb pre klientov.
Aktuálne je prostredníctvom tabletov dostupné zriadenie si vynovených sporení, klienti ich môžu využiť na aktiváciu a prácu s internetbankingom či na na vyhľadanie a prezeranie informácií na internetových stránkach banky. "Technologická novinka už priniesla aj výsledky – vďaka lepšiemu porozumeniu a názorným ukážkam si Sporenie na rezervu zriadil dvojnásobný počet klientov," dodáva Žganjer.
Slovenská sporiteľňa do tabletov postupne zapracuje ďalšie svoje produkty a služby. Stane sa z nich nástroj na komplexné poradenstvo a predaj a vďaka svojej transparentnosti a zrozumiteľnosti výrazne prispeje k rastu spokojnosti zákazníkov.
Zdroj: WebNoviny.sk © SITA Všetky práva vyhradené.