|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
27. januára 2012
CBA Slovakia s.r.o., rástla v roku 2011 o 5,8%
Obrat najväčšieho akcionára aliancie CBA SK a.s., spoločnosti CBA Slovakia s.r.o., Lučenec, rástol v roku 2011 s indexom 105,8 oproti roku 2010 a dosiahol výšku 174,2 mil EUR. CBA Slovakia s.r.o. ...
Zdieľať
BRATISLAVA 27. januára (WBN/PR) - Obrat najväčšieho akcionára aliancie CBA SK a.s., spoločnosti CBA Slovakia s.r.o., Lučenec, rástol v roku 2011 s indexom 105,8 oproti roku 2010 a dosiahol výšku 174,2 mil EUR. CBA Slovakia s.r.o. prevádzkuje s počtom 321 jednotiek najväčšiu a najsilnejšiu slovenskú sieť potravinových predajní.
V roku 2011 pokračoval trend zlepšovania kultúry predaja siete klasických predajní CBA Potraviny a zjednocovania vizuálnej identity značky CBA. Spoločnosť spustila novú webovú stránku www.cba-slovakia.sk. Remodelingom pôvodných veľkopredajní „Cash & Carry“ osadila novú značku „Diskont CBA“. Novinkou bolo partnerstvo letných festivalov Orange JOJ music summer s ambulantným projektom “FEST Market CBA“. Ďalej sa rozvíjal vernostný program „Zákaznícka karta CBA“, ktorej počet aktívnych držiteľov prekročil 73.000. Za zmienku stojí aj filantropický rozmer aktivít, kde spoločnosť v roku 2011 účelovo rozdala čiastku 18.200,- EUR na charitatívne projekty.
Spoločnosť sa voči zákazníkom chce v roku 2012 identifikovať cez 3 maloobchodné formáty. Klasickú sieť lokálnych samoobslúh „CBA Potraviny“, kvalitné maloformátové supermarkety „CENT Supermarket CBA“ a formát diskontných veľkopredajní s názvom „Diskont CBA“ . Rok 2012 bude mimoriadne náročným, preto sa CBA Slovakia s.r.o. chce zamerať najmä na akceleráciu vnútorných zdrojov. Obchodným zámerom je pokračovať v remodelingu siete a súčasne hľadať príležitosti pre rast obratu získavaním nových maloobchodných jednotiek.
Ing. Vladimír Kocúrek
viceprezident spoločnosti
V roku 2011 pokračoval trend zlepšovania kultúry predaja siete klasických predajní CBA Potraviny a zjednocovania vizuálnej identity značky CBA. Spoločnosť spustila novú webovú stránku www.cba-slovakia.sk. Remodelingom pôvodných veľkopredajní „Cash & Carry“ osadila novú značku „Diskont CBA“. Novinkou bolo partnerstvo letných festivalov Orange JOJ music summer s ambulantným projektom “FEST Market CBA“. Ďalej sa rozvíjal vernostný program „Zákaznícka karta CBA“, ktorej počet aktívnych držiteľov prekročil 73.000. Za zmienku stojí aj filantropický rozmer aktivít, kde spoločnosť v roku 2011 účelovo rozdala čiastku 18.200,- EUR na charitatívne projekty.
Spoločnosť sa voči zákazníkom chce v roku 2012 identifikovať cez 3 maloobchodné formáty. Klasickú sieť lokálnych samoobslúh „CBA Potraviny“, kvalitné maloformátové supermarkety „CENT Supermarket CBA“ a formát diskontných veľkopredajní s názvom „Diskont CBA“ . Rok 2012 bude mimoriadne náročným, preto sa CBA Slovakia s.r.o. chce zamerať najmä na akceleráciu vnútorných zdrojov. Obchodným zámerom je pokračovať v remodelingu siete a súčasne hľadať príležitosti pre rast obratu získavaním nových maloobchodných jednotiek.
Ing. Vladimír Kocúrek
viceprezident spoločnosti
<< predchádzajúci článok
Po Gorile sa na internete objavil dokument Sasanka: Sulík potvrdil kontakty s Kočnerom
Po Gorile sa na internete objavil dokument Sasanka: Sulík potvrdil kontakty s Kočnerom