|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Pondelok 18.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Eugen
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
19. marca 2019
Call centrum finančnej správy bude radiť podnikateľom aj v noci
Finančná správa rozšíri počas posledného marcového dňa prevádzkové hodiny call centra. Podnikateľom bude k dispozícii nielen z dôvodu zavádzania povinnej elektronickej ...
Zdieľať
Ilustračné foto. Foto: TASR/AP
Bratislava 19. marca (TASR) - Finančná správa rozšíri počas posledného marcového dňa prevádzkové hodiny call centra. Podnikateľom bude k dispozícii nielen z dôvodu zavádzania povinnej elektronickej komunikácie, ale aj pre zavedenie systému nových elektronických registračných pokladníc online pripojených na finančnú správu (eKasa). Informácie k používaniu elektronických registračných pokladníc budú v posledný marcový a prvý aprílový deň k dispozícii nepretržite, informovala v utorok finančná správa. Projekt eKasa štartuje od 1. apríla v ostrej prevádzke. Povinne sa k tomuto dátumu musia na eKasu pripojiť tí podnikatelia, ktorým v termíne po 1. apríli prvýkrát vznikne povinnosť evidovať tržbu. Ostatní podnikatelia sa musia do systému pripojiť do konca júna.
"Pracovníci call centra budú počas tohto nábehového času k dispozícii podnikateľom, ktorí sa budú k systému pripájať a budú potrebovať poradiť či usmerniť," informovala hovorkyňa finančnej správy Ivana Skokanová. Počas posledných marcových dní a prvého apríla budú posilnené prevádzkové hodiny call centra finančnej správy aj pre elektronické podávanie daňových priznaní.
Celkovo budú prevádzkové hodiny call centra rozšírené už od pondelka 25. marca, až do pondelka 1. apríla. K dispozícii bude počas posledného marcového pondelka a piatka, rovnako ako počas prvého aprílového pondelka až do polnoci. Ostatné dni budú odborníci v call centre k dispozícii do 19.00 h. Podpora bude klientom dostupná aj počas posledného marcového víkendu, pričom predvoľba k eKase bude dostupná z nedele na pondelok nepretržite.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR