![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Utorok 4.3.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Kazimír
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
26. januára 2009
Call-centrum bratislavského magistrátu využilo zatiaľ 46 občanov
Na linku Call-centra magistrátu hlavného mesta Bratislava zatelefonovalo počas uplynulých dvoch mesiacov 46 občanov. "Z počtu telefonických hovorov vyplýva, že občania si na novú možnosť zvykajú," ...
Zdieľať

Mesto spustilo službu, tzv. Call-centrum vlani 15. novembra. Občania môžu nahlasovať všetky problémy a nedostatky, ktoré sa týkajú správy ciest. Ide napríklad o problémy s dopravným značením či svetelnou signalizáciou, nefungujúcim verejným osvetlením, poškodenými či znečistenými komunikáciami, problémy v podchodoch či nadchodoch. Nahlasovať môžu tiež poškodené zvodidlá a zábradlia alebo poškodenú zeleň v okolí ciest. Nová služba je k dispozícii celoročne, teda nielen počas zimnej údržby. Občanovi stačí, ak zistené nedostatky nahlási na danom čísle, mesto by ich malo odstrániť do dvoch týždňov. Ak riešenie problému nie je v kompetencii mesta, ale mestskej časti, občan už nemusí volať na ďalšie číslo. Pracovníci Call-centra automaticky upozornia na situáciu príslušnú mestskú časť. Call-centrum je občanom k dispozícii aj po pracovnom čase na magistráte, cez víkend aj počas sviatkov.
Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy prostredníctvom oddelenia cestného hospodárstva spravuje cesty I. až III. triedy a miestne komunikácie I. a II. triedy na území Bratislavy. Prakticky ide o hlavné komunikácie zaťažené okrem osobnej dopravy aj nákladnou a mestskou hromadnou dopravou.
SITA