|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
26. januára 2009
Call-centrum bratislavského magistrátu využilo zatiaľ 46 občanov
Na linku Call-centra magistrátu hlavného mesta Bratislava zatelefonovalo počas uplynulých dvoch mesiacov 46 občanov. "Z počtu telefonických hovorov vyplýva, že občania si na novú možnosť zvykajú," ...
Zdieľať
BRATISLAVA 26. januára (WEBNOVINY) - Na linku Call-centra magistrátu hlavného mesta Bratislava zatelefonovalo počas uplynulých dvoch mesiacov 46 občanov. "Z počtu telefonických hovorov vyplýva, že občania si na novú možnosť zvykajú," informovala agentúru SITA hovorkyňa magistrátu Eva Chudinová.Najviac, 13 pripomienok a podnetov mali podľa nej občania k dopravnému značeniu a svetelnej signalizácii, k zimnej údržbe komunikácií to bolo 11 telefonátov, občania upozorňovali na čistotu mesta, na verejné osvetlenie, mali pripomienky k oprave komunikácií. "Na vybavenie bolo prijatých i deväť podnetov týkajúcich sa mestských častí, ktoré boli vybavené s príslušnými zodpovednými pracovníkmi," doplnila hovorkyňa. Na linku číslo 0850 211 525 telefonujú podľa nej občania najčastejšie od 8:00 do 16:00, keď pracovníci dispečingu oddelenia cestného hospodárstva prijali 32 hovorov.
Mesto spustilo službu, tzv. Call-centrum vlani 15. novembra. Občania môžu nahlasovať všetky problémy a nedostatky, ktoré sa týkajú správy ciest. Ide napríklad o problémy s dopravným značením či svetelnou signalizáciou, nefungujúcim verejným osvetlením, poškodenými či znečistenými komunikáciami, problémy v podchodoch či nadchodoch. Nahlasovať môžu tiež poškodené zvodidlá a zábradlia alebo poškodenú zeleň v okolí ciest. Nová služba je k dispozícii celoročne, teda nielen počas zimnej údržby. Občanovi stačí, ak zistené nedostatky nahlási na danom čísle, mesto by ich malo odstrániť do dvoch týždňov. Ak riešenie problému nie je v kompetencii mesta, ale mestskej časti, občan už nemusí volať na ďalšie číslo. Pracovníci Call-centra automaticky upozornia na situáciu príslušnú mestskú časť. Call-centrum je občanom k dispozícii aj po pracovnom čase na magistráte, cez víkend aj počas sviatkov.
Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy prostredníctvom oddelenia cestného hospodárstva spravuje cesty I. až III. triedy a miestne komunikácie I. a II. triedy na území Bratislavy. Prakticky ide o hlavné komunikácie zaťažené okrem osobnej dopravy aj nákladnou a mestskou hromadnou dopravou.
SITA
Mesto spustilo službu, tzv. Call-centrum vlani 15. novembra. Občania môžu nahlasovať všetky problémy a nedostatky, ktoré sa týkajú správy ciest. Ide napríklad o problémy s dopravným značením či svetelnou signalizáciou, nefungujúcim verejným osvetlením, poškodenými či znečistenými komunikáciami, problémy v podchodoch či nadchodoch. Nahlasovať môžu tiež poškodené zvodidlá a zábradlia alebo poškodenú zeleň v okolí ciest. Nová služba je k dispozícii celoročne, teda nielen počas zimnej údržby. Občanovi stačí, ak zistené nedostatky nahlási na danom čísle, mesto by ich malo odstrániť do dvoch týždňov. Ak riešenie problému nie je v kompetencii mesta, ale mestskej časti, občan už nemusí volať na ďalšie číslo. Pracovníci Call-centra automaticky upozornia na situáciu príslušnú mestskú časť. Call-centrum je občanom k dispozícii aj po pracovnom čase na magistráte, cez víkend aj počas sviatkov.
Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy prostredníctvom oddelenia cestného hospodárstva spravuje cesty I. až III. triedy a miestne komunikácie I. a II. triedy na území Bratislavy. Prakticky ide o hlavné komunikácie zaťažené okrem osobnej dopravy aj nákladnou a mestskou hromadnou dopravou.
SITA