|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Utorok 5.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Imrich
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Budúcnosť mladých športovcov je v našich rukách
V spolupráci s Nadáciou Slovenského olympijského výboru odštartuje 28. júla kampaň, ktorá umožní každému z nás, aby pomohol, a to bez výdavkov navyše. Stačí, ak si ...
Zdieľať
Foto: Zuzana Rehák Štefečeková
Bratislava 28. júla (OTS) - V spolupráci s Nadáciou Slovenského olympijského výboru odštartuje 28. júla kampaň, ktorá umožní každému z nás, aby pomohol, a to bez výdavkov navyše. Stačí, ak si počas najbližších štyroch týždňov zakúpite produkty od Procter & Gamble ako Ariel, Lenor, Pampers alebo Gillette v predajniach siete Tesco. Výťažok z predaja bude venovaný na podporu športového rozvoja detí a mládeže.Tréningy vyžadujú od mladého športovca odhodlanie, odolnosť a vytrvalosť, ale to na dosiahnutie úspechu nestačí. Riadny vývoj každého začínajúceho športovca vyžaduje veľké investície do športového náradia, trénerov, vybavenia, sústredení a neskôr aj cestovania na turnaje. Nie každý si môže dovoliť náklady spojené s aktívnym športom, a tak aj nádejné talenty opúšťajú dráhy profesionálneho športu. "Pán Boh mi dal do rúk talent, otec mi dal do ruky prvú pušku a prvú krabičku nábojov. Ale bez rodičovskej výchovy smerujúcej k cieľavedomosti a tvrdosti samej na seba a bez prvých rokov finančnej podpory rodičov, by som o tom, čo som dosiahla, mohla iba snívať. Ďakujem im za to a nielen za to! Teraz máte šancu podporiť mladé talenty aj vy!“ hovorí Zuzana Rehák Štefečeková, profesionálna športovkyňa a matka malého Nathana.
Spoločnosť Procter & Gamble sa v spolupráci s Tescom rozhodla odštartovať kampaň na podporu mladých atlétov a športových nádejí. Kampaň začína 28. júla a potrvá do 24. augusta. Zapojiť sa môže jednoducho každý! Stačí ak si v uvedenom období zakúpite v predajniach Tesco niektorý z produktov P&G ako Always, Pampers, Ariel, Lenor, Head&Shoulders, Fairy, Gillette alebo Blend-a-med.
Výťažok bude venovaný Nadácii Slovenského olympijského výboru, ktorá rozdelí dotácie medzi mladých talentovaných športovcov s prihliadnutím na ich športové výsledky a s cieľom eliminovať sociálne rozdiely.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR