|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Utorok 5.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Imrich
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
11. septembra 2023
Budúca vláda by mala viac investovať do propagácie Slovenska v zahraničí, myslia si to najmä mladší ľudia
Tagy: Prieskum propagácia
Budúca vláda by mala viac investovať do propagácie Slovenska v zahraničí. Myslí si to až 77,3 percent opýtaných v sociologickom prieskume, ktorý robila
Zdieľať
11.9.2023 (SITA.sk) - Budúca vláda by mala viac investovať do propagácie Slovenska v zahraničí. Myslí si to až 77,3 percent opýtaných v sociologickom prieskume, ktorý robila agentúra AKO pre TV JOJ. Len 18,5 percenta ľudí si myslí, že by nemala.
Vláda by mala viac investovať do propagácie našej krajiny v zahraničí najmä podľa ľudí vo veku od 18 do 33 rokov, ktorí sú vzdelanejší, majú stredoškolské vzdelanie s maturitou alebo vysokoškolské vzdelanie.
Vyjadrili sa tak najmä ľudia s trvalým bydliskom v Trenčianskom, Banskobystrickom a Prešovskom kraji a voliči strán Progresívne Slovensko (93 percent voličov PS) a Sloboda a Solidarita (84 percent voličov SaS).
Z hľadiska národnostného zloženia si žiada väčšiu propagáciu Slovenska 77 percent respondentov slovenskej národnosti, 74 percent opýtaných maďarskej národnosti a až 83 percent ľudí inej národnosti.
Spolu 39,2 percenta respondentov si myslí, že by budúca vláda určite mala viac investovať do propagácie Slovenska v zahraničí a 38,1 percenta uviedlo, že by asi mala viac investovať.
Z tých, čo sa vyjadrili záporne, si 8,1 percenta myslí, že by určite nemala a 10,4 percenta uviedlo, že by asi nemala. Spolu 4,1 percenta respondentov to nevedelo posúdiť a 0,1 percenta nechcelo odpovedať.
Prieskum robila agentúra AKO telefonicky na reprezentatívnej vzorke 1 000 respondentov od 24. do 28. júla.
Zdroj: SITA.sk - Budúca vláda by mala viac investovať do propagácie Slovenska v zahraničí, myslia si to najmä mladší ľudia © SITA Všetky práva vyhradené.
Za sú najmä mladší ľudia
Vláda by mala viac investovať do propagácie našej krajiny v zahraničí najmä podľa ľudí vo veku od 18 do 33 rokov, ktorí sú vzdelanejší, majú stredoškolské vzdelanie s maturitou alebo vysokoškolské vzdelanie.
Vyjadrili sa tak najmä ľudia s trvalým bydliskom v Trenčianskom, Banskobystrickom a Prešovskom kraji a voliči strán Progresívne Slovensko (93 percent voličov PS) a Sloboda a Solidarita (84 percent voličov SaS).
Z hľadiska národnostného zloženia si žiada väčšiu propagáciu Slovenska 77 percent respondentov slovenskej národnosti, 74 percent opýtaných maďarskej národnosti a až 83 percent ľudí inej národnosti.
Niektorí ľudia sú proti
Spolu 39,2 percenta respondentov si myslí, že by budúca vláda určite mala viac investovať do propagácie Slovenska v zahraničí a 38,1 percenta uviedlo, že by asi mala viac investovať.
Z tých, čo sa vyjadrili záporne, si 8,1 percenta myslí, že by určite nemala a 10,4 percenta uviedlo, že by asi nemala. Spolu 4,1 percenta respondentov to nevedelo posúdiť a 0,1 percenta nechcelo odpovedať.
Prieskum robila agentúra AKO telefonicky na reprezentatívnej vzorke 1 000 respondentov od 24. do 28. júla.
Zdroj: SITA.sk - Budúca vláda by mala viac investovať do propagácie Slovenska v zahraničí, myslia si to najmä mladší ľudia © SITA Všetky práva vyhradené.
Tagy: Prieskum propagácia
nasledujúci článok >>
Špeciálny bonus pre klientov NN Životnej poisťovne – pomoc v prípade kliešťovej encefalitídy
Špeciálny bonus pre klientov NN Životnej poisťovne – pomoc v prípade kliešťovej encefalitídy
<< predchádzajúci článok
Malo by Slovensko vystúpiť z EÚ? Nemyslí si to 80 percent ľudí, za sú iba voliči Republiky, Smeru a SNS
Malo by Slovensko vystúpiť z EÚ? Nemyslí si to 80 percent ľudí, za sú iba voliči Republiky, Smeru a SNS