|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 22.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Cecília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Budeme úspešní vo svete budúcnosti?
S témami, ako zmenia technológie trh, zákazníkov, aké nové modely komunikácie a líderstva budú potrebné, vystúpia Prince Carlos de Bourbon de Parme z Holandska, Gerd Leonhard zo ...
Zdieľať
Foto: World of Tomorrow
Bratislava 10. apríla (OTS) - S témami, ako zmenia technológie trh, zákazníkov, aké nové modely komunikácie a líderstva budú potrebné, vystúpia Prince Carlos de Bourbon de Parme z Holandska, Gerd Leonhard zo Švajčiarska, Mark Gallagher zo Severného Írska, Robert Phillips z Anglicka a Dietmar Dahmen z Rakúska.Mať víziu, je významný predpoklad úspechu. V najúspešnejších ekonomikách ľudia premýšľajú nad budúcnosťou. Odhadujú ju, prispôsobujú a tvoria. Ideálne je, keď sa k moci dostane vizionársky politik, takíto však bývajú zvolení pomerne zriedka, preto si väčšinu času musíme vystačiť s priemernými politikmi (v lepšom prípade) a lídrov s víziou hľadať inde.
Mnohé technológie sú schopné obrátiť svoj priemysel doslova “hore nohami“. Vizionári v minulosti mali výhodu, že sa ich svet nemenil tak rýchlo a bolo menej premenných, na ktoré museli brať ohľad. Dnes už nestačí pozorovať vývoj vo svojej oblasti, pretože i iné odvetvia dokážu ovplyvniť, alebo aj zásadne zmeniť cieľovú skupinu. Lídri navyše okrem sledovania zmien, potrebujú zostať lídrami a zvládať, čo budúcnosť spôsobí v riadení ich vlastných firiem. Pôsobí to až chaoticky, vzbudzuje obavy, zároveň to však dáva šancu a nádej.
Keď som rečníkom na World of Tomorrow vysvetľoval, v akom stave je slovenský trh a aké témy sú pre nás podstatné, používal som výraz, že naše firmy „sú hladné“. Samozrejme nie doslova, ale chcú byť rovnako úspešné ako spoločnosti v zahraničí a čo najviac potrebujú, sú myšlienky a podnety, ktoré tomuto pomôžu. Pokiaľ máme byť konkurencieschopní, potrebujeme v rovnakom čase rovnaké inšpirácie, aké dostávajú riaditelia firiem v zahraničí. Potrebujeme, čo najrýchlejšie počuť konkrétne príklady firiem, ktorým nové technológie a nové modely komunikácie prinášajú reálny úspech.
Podľa Dietmara Dahmena prináša budúcnosť dve výzvy. Jednak využiť príležitosti a stať sa lídrami, a jednak ochrániť súčasný biznis. Gerd Leonhard nadväzuje, že je potrebné i celkovo „ochrániť budúcnosť“. Aj keď 90 % zmien bude pozitívnych, je potrebné mať čo najširšiu predstavu a pripraviť sa aj na zostávajúcich 10 %. Mark Gallagher považuje za zásadné plánovanie. Ako viesť svoje tímy, ako pracovať so zákazníkmi a chápať ich potreby, ako plánovať s partnermi. Podľa Roberta Phillipsa je základom úspechu v budúcnosti líderstvo postavené na morálnych základoch. Ľudia, ktorých vyjadrenia sú v rozpore so skutkami, nás na „lepšie miesto“ neprivedú (a ich konanie bude viac zjavné). Prince Carlos de Bourbon de Parme hovorí o udržateľnom rozvoji, kruhovej ekonomike (Circular Economy) a za základný predpoklad úspechu sveta budúcnosti považuje zodpovednosť.
Čím viac informácií o budúcnosti máte, tým viac nad ňou dokáže premýšľať. Pripraviť sa, byť schopný reagovať a v ideálnom prípade ju tvoriť.
Stručné profily a video pozvánky uvedených rečníkov: http://worldoftomorrow.eu/o-recnikoch/cmsarticle/
O akcii: www.worldoftomorrow.eu
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR