Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Tlačové správy

Buď hrdý Slovák. KROI ti sadne ako uliaty



Od dnes si v každom Kauflande budete môcť exkluzívne kúpiť originálne slovenské tričká značky KROI práve s týmito dvomi jedinečnými vzormi. Sú unikátne nielen svojimi rýdzo ...



Zdieľať
Foto: Kaufland/KROI
Bratislava 1. júna (OTS) - Od dnes si v každom Kauflande budete môcť exkluzívne kúpiť originálne slovenské tričká značky KROI práve s týmito dvomi jedinečnými vzormi. Sú unikátne nielen svojimi rýdzo slovenskými motívmi, ale aj vďaka svojmu pôvodu. Vymyslené, navrhnuté a vyrobené boli totiž šikovnými slovenskými dizajnérmi a krajčírmi.


Pre tých, ktorí majú radi slovenské motívy, chcú venovať netradičný darček plný slovenskej hrdosti a podporiť lokálnu značku sú ideálnym tipom na originálnu a vtipnú pozornosť za rozumnú cenu. Tieto tričká sú charakteristické typickými slovenskými motívmi, symbolmi a moderným strihom. Tričká značky KROI sú výsledkom kombinácie poctivej, kvalitnej, lokálnej práce mladých nadšených dizajnérov.

„Premyslený koncept postavený na hrdosti byť Slovákom využívajúci tradičné známe slovenské motívy, je charakteristický pre značku KROI, a bol pre nás hlavným dôvodom na vzájomnú spoluprácu. Cieľom spoločnosti Kaufland je podpora lokálnych výrobcov, preto sme sa spojili s malým startupom a spoločne vytvorili niečo naozaj poctivé, kvalitné, pekné a lokálne,“ uviedla Erika Turček Pfundtnerová, vedúca oddelenia CSR Kaufland. „Slovenskosť, ktorá je charakteristická pre naše tričká, nie je len v motívoch. Za každým jedným tričkom stojí slovenský krajčír, dizajnér, slovenská tlačiareň, dokonca aj drobné štítky sú vyrobené na Slovensku,“ vysvetľujú Mikuláš Čurik a Daniel Nochta, autori značky KROI.

Mladá slovenská značka KROI je síce ešte len na začiatku dlhej, no istotne úspešnej cesty. Jej koncept vychádza z poctivého krajčírskeho remesla, ktoré bolo už od nepamäti spájané s kvalitnými materiálmi, premyslenými technikami šitia a špičkovým umom slovenských krajčírov. Filozofiou tejto značky je spojiť moderný dizajn s pracovným zápalom lokálnych ľudí.

Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Rektor CEU: Ak nás Orbánova vláda nechá na pokoji,aj my jej dáme pokoj
<< predchádzajúci článok
Opitý muž v Spišskej Novej Vsi hodil po žene a deťoch sekeru