Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Z domova

07. apríla 2016

BSK zatraktívňuje turistiku pre návštevníkov aj novou aplikáciou



Bratislavský samosprávny kraj (BSK) zatraktívňuje turistiku v rámci svojho územia pre domácich i zahraničných návštevníkov aj prostredníctvom novej mobilnej aplikácie ...



Zdieľať
Ilustračné foto Foto: TASR/AP
Bratislava 7. apríla (TASR) – Bratislavský samosprávny kraj (BSK) zatraktívňuje turistiku v rámci svojho územia pre domácich i zahraničných návštevníkov aj prostredníctvom novej mobilnej aplikácie Bratislava Region. Ako na dnešnej tlačovej besede informoval výkonný riaditeľ Krajskej organizácie cestovného ruchu Bratislava Region Tourism Lukáš Dobrocký, nová aplikácia má byť komplexným sprievodcom cestovného ruchu pre každého návštevníka v rámci Bratislavského kraja.


"Aplikácia oboznamuje návštevníkov s top ponukou bratislavského regiónu. Je dostupná pre oba operačné systémy, teda IOS aj ANDROID a je zadarmo," uviedol Dobrocký. Pomocou nej si tak môžu vyhľadať mnohé zaujímavé a dôležité informácie, či už sa v kraji nachádzajú, alebo ho plánujú navštíviť. K dispozícii je tak napr. 42 top lokalít, ktoré sa v regióne oplatí vidieť, rôzne pamiatky či prírodné zaujímavosti. Na dennej báze sa aktualizuje kalendár kultúrnych a športových podujatí, ale aj akcií pre deti.

V rámci prvej verzie aplikácie je tiež informačný sprievodca po hoteloch, ktoré ponúkajú svoje služby v Bratislavskom kraji. Do budúcnosti sa podľa Dobrockého uvažuje aj o možnosti rezervovania si hotelových služieb cez aplikáciu. V nej však momentálne nechýba ani fotogaléria či interaktívna mapa, takže návštevník by sa tak nemusel obávať, že by sa na potulkách krajom stratil.

Nová aplikácia Bratislava Region je momentálne k dispozícii v slovenskom a anglickom jazyku. V rámci jej rozšírenia by mal pribudnúť nemecký jazyk a postupne sa uvažuje aj o ďalších jazykových mutáciách, ako aj pridaní ďalších funkcionalít.

Bratislavský kraj využíva v súčasnosti na svoju propagáciu aj sociálne siete Facebook, Twitter a Instagram. Aj cez ne predstavuje atrakcie, krásy regiónu či tipy na výlety.

Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Vojenská polícia cvičí na Lešti aj ochranu osôb počas predsedníctva
<< predchádzajúci článok
Na slovenský trh vstupuje nová poisťovňa