|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 15.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Leopold
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
20. júla 2011
Brusel dá na propagáciu ovocia a zeleniny 15 mil. eur
Európska komisia vyčlení na propagáciu sektora ovocia a zeleniny 15 mil. eur. Tie by mali v období najbližších troch rokov smerovať na propagáciu čerstvého ovocia a zeleniny v členských štátoch ...
Zdieľať
BRATISLAVA 20. júla (WEBNOVINY) - Európska komisia vyčlení na propagáciu sektora ovocia a zeleniny 15 mil. eur. Tie by mali v období najbližších troch rokov smerovať na propagáciu čerstvého ovocia a zeleniny v členských štátoch únie ako aj v tretích krajinách. Ako sa uvádza na stránke Európskej komisie pre poľnohospodárstvo a rozvoj vidieka, dôvodom k tomuto kroku je podľa Bruselu zníženie spotreby zeleniny a ovocia ako aj strata dôvery spotrebiteľov v súvislosti s krízou spôsobenou rozšírením nebezpečného kmeňa baktérie Escherichia coli (E. coli).
Profesijné organizácie môžu predkladať svoje projekty jednotlivým národným agentúram do 16. augusta tohto roku. Členské štáty únie následne do 15. novembra tohto roku vyberú tie programy, ktoré predložia Bruselu. Prvé kampane by sa po schválení komisiou mohli rozbehnúť už na jeseň.
Európska komisia zároveň spustila reklamnú a informačnú kampaň v členských krajinách EÚ vrátane Slovenska. Jej cieľom je spropagovať ovocie a zeleninu a získať späť dôveru spotrebiteľov po afére s E. coli. Súčasťou kampane je televízny spot a inzeráty v printových médiách vyzdvihujúce bezpečnosť potravín produkovaných v EÚ a výzva spotrebiteľom na opätovné zaradenie zeleniny a ovocia na ich denné menu.
Profesijné organizácie môžu predkladať svoje projekty jednotlivým národným agentúram do 16. augusta tohto roku. Členské štáty únie následne do 15. novembra tohto roku vyberú tie programy, ktoré predložia Bruselu. Prvé kampane by sa po schválení komisiou mohli rozbehnúť už na jeseň.
Európska komisia zároveň spustila reklamnú a informačnú kampaň v členských krajinách EÚ vrátane Slovenska. Jej cieľom je spropagovať ovocie a zeleninu a získať späť dôveru spotrebiteľov po afére s E. coli. Súčasťou kampane je televízny spot a inzeráty v printových médiách vyzdvihujúce bezpečnosť potravín produkovaných v EÚ a výzva spotrebiteľom na opätovné zaradenie zeleniny a ovocia na ich denné menu.