![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Nedeľa 23.2.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Roman, Romana
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
20. júla 2011
Brusel dá na propagáciu ovocia a zeleniny 15 mil. eur
Európska komisia vyčlení na propagáciu sektora ovocia a zeleniny 15 mil. eur. Tie by mali v období najbližších troch rokov smerovať na propagáciu čerstvého ovocia a zeleniny v členských štátoch ...
Zdieľať

Profesijné organizácie môžu predkladať svoje projekty jednotlivým národným agentúram do 16. augusta tohto roku. Členské štáty únie následne do 15. novembra tohto roku vyberú tie programy, ktoré predložia Bruselu. Prvé kampane by sa po schválení komisiou mohli rozbehnúť už na jeseň.
Európska komisia zároveň spustila reklamnú a informačnú kampaň v členských krajinách EÚ vrátane Slovenska. Jej cieľom je spropagovať ovocie a zeleninu a získať späť dôveru spotrebiteľov po afére s E. coli. Súčasťou kampane je televízny spot a inzeráty v printových médiách vyzdvihujúce bezpečnosť potravín produkovaných v EÚ a výzva spotrebiteľom na opätovné zaradenie zeleniny a ovocia na ich denné menu.