|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 15.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Leopold
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
22. marca 2012
Britský maloobchod klesol najviac za deväť mesiacov
Britské maloobchodné tržby vo februári oslabili najvýraznejšie za deväť mesiacov. Navyše údaj o tržbách za január štatistický úrad krajiny ONS revidoval smerom nadol. Úrad vo štvrtok ...
Zdieľať
LONDÝN 22. marca (WEBNOVINY) - Britské maloobchodné tržby vo februári oslabili najvýraznejšie za deväť mesiacov. Navyše údaj o tržbách za január štatistický úrad krajiny ONS revidoval smerom nadol.
Úrad vo štvrtok informoval, že tržby maloobchodu minulý mesiac oproti januáru klesli o 0,8 %.
V porovnaní s februárom minulého roka boli vyššie o 1 %. Ani jeden z týchto údajov nenaplnil očakávania analytikov.
Februárový medzimesačný pokles tržieb spôsobilo najmä zníženie predaja umeleckých predmetov a starožitností.
Tržby v januári podľa aktualizovaných údajov štatistického úradu medzimesačne posilnili iba o 0,3 %. Pôvodne ONS informoval, že vzrástli o 0,9 %. Agentúra Reuters poznamenala, že údaje o vývoji tržieb pravdepodobne oživia obavy o situáciu britských spotrebiteľov.
Úrad vo štvrtok informoval, že tržby maloobchodu minulý mesiac oproti januáru klesli o 0,8 %.
V porovnaní s februárom minulého roka boli vyššie o 1 %. Ani jeden z týchto údajov nenaplnil očakávania analytikov.
Februárový medzimesačný pokles tržieb spôsobilo najmä zníženie predaja umeleckých predmetov a starožitností.
Tržby v januári podľa aktualizovaných údajov štatistického úradu medzimesačne posilnili iba o 0,3 %. Pôvodne ONS informoval, že vzrástli o 0,9 %. Agentúra Reuters poznamenala, že údaje o vývoji tržieb pravdepodobne oživia obavy o situáciu britských spotrebiteľov.