![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Pondelok 3.3.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Bohumil, Bohumila
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
10. decembra 2018
Británia minula 96.000 libier na reklamy podporujúce Mayovej návrh
Britská premiérka Theresa Mayová.
Zdieľať

Reklamy obsahovali hashtag #BackTheBrexitDeal (podporte dohodu o brexite) a mali formu krátkych videozáznamov, ktoré odkazovali na oficiálnu stránku britskej vlády. Na stránke boli uverejnené informácie o ukončení členstva Británie v EÚ.
Reklamy financované z verejných zdrojov stáli vládu 96.684 libier a minulý týždeň boli zobrazené najmenej päť miliónkrát.
Videá boli prispôsobené tak, aby zasiahli rôzne typy užívateľov. Muži mali podľa The Guardian radšej reklamy, ktoré oznamovali, že návrh dohody pomôže Británii znížiť úroveň imigrácie.
Špeciálne vytvorené videá sa zase zameriavali na krajiny v rámci Spojeného kráľovstva: Škótsko, Wales a Severné Írsko.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR