|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Utorok 5.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Imrich
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
14. júna 2011
Bratislavskú MHD oživí nová televízia
Vo vybraných autobusoch a električkách mestskej hromadnej dopravy v Bratislave pribudli nové LED a LCD monitory. Ide o novú, neterestriálnu televíziu ...
Zdieľať
Foto: Ilustračné foto SITA/Michal BurzaBRATISLAVA 14. júna (WEBNOVINY) - Vo vybraných autobusoch a električkách mestskej hromadnej dopravy v Bratislave pribudli nové LED a LCD monitory.
Ide o novú, neterestriálnu televíziu See & Go (uzavretý vysielací okruh), ktorá bude interaktívnou a zároveň náučno – populárnou formou vzdelávať i zabávať cestujúcu verejnosť a to najmä v oblasti environmentu.
Agentúru SITA o novinke informovala Dominika Pastoreková zo spoločnosti Bigmedia, s.r.o. Televízia See & Go a jej obsah je pre cestujúcu verejnosť úplne zdarma a realizácia projektu nemá akýkoľvek vplyv na cenu cestovného. "Všetky náklady spojené s realizáciou projektu, technická implementácia i pravidelná prevádzková podpora a podobne ide výlučne na ťarchu spoločnosti See & Go, bez akejkoľvek finančnej účasti Dopravného podniku, ktorý sa žiadnym finančným spôsobom nepodieľal a ani podieľať na tomto projekte nebude," uviedla Pastoreková.
Peniaze potečú z reklamy
Obrazovky inštalujú práve v týchto dňoch. V priebehu júna by mali nainštalovať prvých 100 LED monitorov do autobusov a električiek. Do konca roka by obrazovky mali pribudnúť v 80 nízko podlažných autobusoch, prípadne električkách. Televíziou vybavia aj šesť špeciálnych autobusov s mechanikou nastupovania pre hendikepovaných Bratislavčanov.
Televízia prinesie cestujúcej verejnosti bezplatne okrem dokumentárnych a environmentálnych filmov i spravodajské informácie v podobe titulkových správ. Tie budú umiestnené v dolnej časti obrazovky a ponúknu aktuálne všeobecné spravodajstvo z domova i zo zahraničia, tiež lokálne spravodajstvo o živote mesta, informácie z kultúry, športu i o počasí. Spravodajský titulkový blok budú online aktualizovať minimálne dvakrát denne.
Projekt bude od septembra financovaný výhradne z predaja reklamy, ktorá bude tvoriť minoritný podiel z vysielaného obsahu televízie (max. 20 percent z denného vysielacieho času). Podľa Pastorekovej bude mať príjmy z reklamy aj dopravný podnik. Hlavnú dramaturgickú os televízie budú tvoriť profesionálne dokumentárne filmy z celého sveta, simultánne dabované, predovšetkým s problematikou ochrany a tvorby životného prostredia, fauny a flóry, vedy i výskumu, zavádzania nových, progresívnych technológií a pod. Programová štruktúra bude doplnená aj krátkymi reklamnými blokmi.
Ide o novú, neterestriálnu televíziu See & Go (uzavretý vysielací okruh), ktorá bude interaktívnou a zároveň náučno – populárnou formou vzdelávať i zabávať cestujúcu verejnosť a to najmä v oblasti environmentu.
Agentúru SITA o novinke informovala Dominika Pastoreková zo spoločnosti Bigmedia, s.r.o. Televízia See & Go a jej obsah je pre cestujúcu verejnosť úplne zdarma a realizácia projektu nemá akýkoľvek vplyv na cenu cestovného. "Všetky náklady spojené s realizáciou projektu, technická implementácia i pravidelná prevádzková podpora a podobne ide výlučne na ťarchu spoločnosti See & Go, bez akejkoľvek finančnej účasti Dopravného podniku, ktorý sa žiadnym finančným spôsobom nepodieľal a ani podieľať na tomto projekte nebude," uviedla Pastoreková.
Peniaze potečú z reklamy
Obrazovky inštalujú práve v týchto dňoch. V priebehu júna by mali nainštalovať prvých 100 LED monitorov do autobusov a električiek. Do konca roka by obrazovky mali pribudnúť v 80 nízko podlažných autobusoch, prípadne električkách. Televíziou vybavia aj šesť špeciálnych autobusov s mechanikou nastupovania pre hendikepovaných Bratislavčanov.
Televízia prinesie cestujúcej verejnosti bezplatne okrem dokumentárnych a environmentálnych filmov i spravodajské informácie v podobe titulkových správ. Tie budú umiestnené v dolnej časti obrazovky a ponúknu aktuálne všeobecné spravodajstvo z domova i zo zahraničia, tiež lokálne spravodajstvo o živote mesta, informácie z kultúry, športu i o počasí. Spravodajský titulkový blok budú online aktualizovať minimálne dvakrát denne.
Projekt bude od septembra financovaný výhradne z predaja reklamy, ktorá bude tvoriť minoritný podiel z vysielaného obsahu televízie (max. 20 percent z denného vysielacieho času). Podľa Pastorekovej bude mať príjmy z reklamy aj dopravný podnik. Hlavnú dramaturgickú os televízie budú tvoriť profesionálne dokumentárne filmy z celého sveta, simultánne dabované, predovšetkým s problematikou ochrany a tvorby životného prostredia, fauny a flóry, vedy i výskumu, zavádzania nových, progresívnych technológií a pod. Programová štruktúra bude doplnená aj krátkymi reklamnými blokmi.