![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Nedeľa 23.2.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Roman, Romana
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
18. júla 2014
Bratislavčania sa najviac sťažujú na zlé cesty a nelegálnu reklamu
Bratislava, ilustračné foto
Zdieľať

"Mesto reaguje na každý podnet, aj keď vo viacerých prípadoch je odpoveď negatívna, pretože popísaný podnet nie je možné operatívne riešiť hlavne z finančných dôvodov," vraví Andrassy. Najčastejšie je to podľa jeho slov pri sťažnostiach týkajúcich sa dopravy a cestného hospodárstva.
Pracovníci mesta odpovedajú podľa Andrassyho občanom v priebehu dvoch až troch týždňov. "Ak je riešenie problému viazané na súčinnosť s externým partnerom, termín na zaslanie vecnej odpovede sa môže predĺžiť aj na dvojnásobok priemerného času," vraví Andrassy.
Bezmála dve stovky podnetov musel magistrát posunúť na riešenie mestským častiam alebo iným inštitúciám, napríklad dopravnému podniku či mestskej polícii. "Ich riešenie nespadalo do kompetencie bratislavskej samosprávy," podotkol Andrassy. Pre zlepšenie komunikácie občana s verejnou správou by preto bolo potrebné podľa jeho slov rozšíriť projekt aj na iné verejné či štátne inštitúcie, napríklad obvodný úrad, diaľničnú spoločnosť, samosprávny kraj či políciu.
Gestorom projektu Odkaz pre starostu je Inštitút pre dobre spravovanú spoločnosť.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR