|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
22. decembra 2015
Bratislava sa vo svete bude prezentovať novými reklamnými spotmi
Ilustračné foto. Foto: TASR
Zdieľať
Ilustračné foto. Foto: TASR
Predsedníčka predstavenstva BTB Alžbeta Melicharová pripomenula, že tri zimné spoty nadväzujú na letnú kampaň LIKE A KING AND QUEEN a majú pritiahnuť návštevníkov do nášho hlavného mesta aj počas zimného obdobia.
"Spoty prezentujú atraktívne miesta, podujatia a možnosti, akými možno v Bratislave prežiť príjemný pobyt počas zimy, či už cez tradičné oslavy sviatkov, šport až po fašiangy spojené s plesovou sezónou," informovala Melicharová. Hlavná myšlienka kampane vychádza zo schválenej dlhodobej stratégie prezentácie Bratislavy ako "Korunovačného mesta na Dunaji" a zachováva tak jednotnú komunikačnú líniu.
Od zimnej reklamnej kampane si BTB sľubuje pozitívny efekt, ako tomu bolo pri prezentácii letnej kampane. Tou BTB predstavila slovenskú metropolu v Českej republike, Maďarsku, Rakúsku a Nemecku a na jeseň aj v talianskom Miláne počas svetovej výstavy EXPO 2015. "O pozitívnom dosahu prezentácie mesta takouto formou hovorí aj návštevnosť. V mesiaci jún sme zaznamenali nárast počtu návštevníkov Bratislavy takmer o 22 percent a rovnako stúpol aj počet prenocovaní, pričom najväčší nárast sme zaznamenali práve pri návštevách zo spomínaných krajín," uviedla Melicharová.
"Spoty sú už dnes sprístupnené na internete, cielene sa, samozrejme, zameriavame na používateľov internetu v zahraničí," informoval PR manažér BTB Maroš Plitko.
Natáčanie spotov trvalo šesť dní, účinkovalo v nich 26 ľudí. Zábery vznikali na rôznych miestach, v interiéroch i exteriéroch Bratislavy, napríklad na Slavíne, na sedačkovej lanovke na Železnej studienke, ale aj v Zrkadlovej sále Primaciálneho paláca či v kaviarni na Moste SNP. Súčasťou prezentácie je aj upozornenie na Majstrovstvá Európy v krasokorčuľovaní na konci januára.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR