|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 22.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Cecília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Bratislava sa bude prezentovať novými reklamnými spotmi
Na podporu turizmu v Bratislave vytvorila Bratislavská organizácia cestovného ruchu sériu zimných reklamných spotov. Tie nadväzujú na úspešnú letnú kampaň LIKE A KING AND QUEEN a majú ...
Zdieľať
BRATISLAVA 23. decembra (WBN/PR) - Na podporu turizmu v Bratislave vytvorila Bratislavská organizácia cestovného ruchu sériu zimných reklamných spotov. Tie nadväzujú na úspešnú letnú kampaň LIKE A KING AND QUEEN a majú pritiahnuť návštevníkov do nášho hlavného mesta aj počas zimného obdobia. Tri spoty prezentujú Bratislavu prostredníctvom rôznych možností trávenia času, a to cez tradičné oslavy sviatkov, šport až po fašiangy spojené s plesovou sezónou.
Cieľom novej kampane Bratislavy je prezentácia dostupných a atraktívnych miest a podujatí, navnadenie potencionálnych návštevníkov na aktívne trávenie voľného času a čo najautentickejšie zachytenie atmosféry Vianočných trhov, lokálnej gastronómie ako aj duchovného rozmeru vianočného adventného obdobia. Rovnako dôležitou súčasťou je prezentácia fašiangov, ktoré je obdobím plesov. Hlavná myšlienka kampane vychádza zo schválenej dlhodobej stratégie prezentácie Bratislavy ako "Korunovačného mesta na Dunaji" a zachováva tak jednotnú komunikačnú líniu.
Ing. Alžbeta Melicharová, predsedníčka predstavenstva Bratislava Tourist Board, vysvetľuje zámer vytvorenia zimných reklamných spotov: "Ide o prirodzene nadväzujúcu komunikáciu na letnú časť kampane, ktorá prezentovala mesto v Českej republike, Maďarsku, Rakúsku a Nemecku a na jeseň aj v talianskom Miláne v počas svetovej výstavy EXPO 2015. O pozitívnom dopade prezentácie mesta takouto formou hovorí aj návštevnosť. V mesiaci jún sme zaznamenali nárast počtu návštevníkov Bratislavy takmer o 22% a rovnako stúpol aj počet prenocovaní, pričom najväčší nárast sme zaznamenali práve pri návštevách zo spomínaných krajín."
Fakty o natáčaní:
• Natáčanie spotov prebiehalo 6 dní
• Výsledkom sú 3 reklamné spoty v dĺžkach 30 a 20 sekúnd, ktoré spracúvajú rôzne témy: Vianoce a Silvester, šport a fašiangy a plesy v téme Korunovačnej Bratislavy
• v rámci spotu propagujúceho možnosti športového vyžitia je zaradené aj krasokorčuľovanie, ktoré tak nepriamo propaguje Majstrovstvá Európy v krasokorčuľovaní, ktoré bude v januári 2016 hostiť práve Bratislava
• Natáčalo sa na rôznych lokalitách v Bratislave - sedačková lanovka na Železnej studničke, Koliba - Slavín, Primaciálne námestie, Zrkadlová sála Primaciálneho paláca, Hlavné námestie, Františkánske námestie, uličky historického centra, Slovak Pub, UFO, klzisko hotela Grand Hotel River park, štadión Ondrea Nepelu, Curlingový štadión v Ružinove a samozrejme nábrežie Dunaja.
• V spotoch spolu účinkuje 26 ľudí - 6 výkonných umelcov, 5 tanečných párov a 10 komparzistov
• Pri natáčaní boli využité moderné technológie ako je filmovanie pred zeleným plátnom, dron, BlackMagic alebo špeciálna technika RED EPIC X.
"Zaujímavým prvkom je využitie zeleného plátna počas natáčania na Slavíne. V danom čase bolo vonku 13oC a potrebovali sme vytvoriť atmosféru zasneženej Bratislavy. Rovnako stojí za zmienku tradičný sprievod masiek v malebných uličkách historického centra, ako aj pohľad na noblesné bály, ktoré sa konali v krásnych palácoch nášho korunovačného mesta", dodáva Mgr. art. František Morong, marketingový riaditeľ Bratislava Tourist Board.
Všetky 3 zimné spoty nájdete tu:
Zdroj: WebNoviny.sk © SITA Všetky práva vyhradené.
Cieľom novej kampane Bratislavy je prezentácia dostupných a atraktívnych miest a podujatí, navnadenie potencionálnych návštevníkov na aktívne trávenie voľného času a čo najautentickejšie zachytenie atmosféry Vianočných trhov, lokálnej gastronómie ako aj duchovného rozmeru vianočného adventného obdobia. Rovnako dôležitou súčasťou je prezentácia fašiangov, ktoré je obdobím plesov. Hlavná myšlienka kampane vychádza zo schválenej dlhodobej stratégie prezentácie Bratislavy ako "Korunovačného mesta na Dunaji" a zachováva tak jednotnú komunikačnú líniu.
Ing. Alžbeta Melicharová, predsedníčka predstavenstva Bratislava Tourist Board, vysvetľuje zámer vytvorenia zimných reklamných spotov: "Ide o prirodzene nadväzujúcu komunikáciu na letnú časť kampane, ktorá prezentovala mesto v Českej republike, Maďarsku, Rakúsku a Nemecku a na jeseň aj v talianskom Miláne v počas svetovej výstavy EXPO 2015. O pozitívnom dopade prezentácie mesta takouto formou hovorí aj návštevnosť. V mesiaci jún sme zaznamenali nárast počtu návštevníkov Bratislavy takmer o 22% a rovnako stúpol aj počet prenocovaní, pričom najväčší nárast sme zaznamenali práve pri návštevách zo spomínaných krajín."
Fakty o natáčaní:
• Natáčanie spotov prebiehalo 6 dní
• Výsledkom sú 3 reklamné spoty v dĺžkach 30 a 20 sekúnd, ktoré spracúvajú rôzne témy: Vianoce a Silvester, šport a fašiangy a plesy v téme Korunovačnej Bratislavy
• v rámci spotu propagujúceho možnosti športového vyžitia je zaradené aj krasokorčuľovanie, ktoré tak nepriamo propaguje Majstrovstvá Európy v krasokorčuľovaní, ktoré bude v januári 2016 hostiť práve Bratislava
• Natáčalo sa na rôznych lokalitách v Bratislave - sedačková lanovka na Železnej studničke, Koliba - Slavín, Primaciálne námestie, Zrkadlová sála Primaciálneho paláca, Hlavné námestie, Františkánske námestie, uličky historického centra, Slovak Pub, UFO, klzisko hotela Grand Hotel River park, štadión Ondrea Nepelu, Curlingový štadión v Ružinove a samozrejme nábrežie Dunaja.
• V spotoch spolu účinkuje 26 ľudí - 6 výkonných umelcov, 5 tanečných párov a 10 komparzistov
• Pri natáčaní boli využité moderné technológie ako je filmovanie pred zeleným plátnom, dron, BlackMagic alebo špeciálna technika RED EPIC X.
"Zaujímavým prvkom je využitie zeleného plátna počas natáčania na Slavíne. V danom čase bolo vonku 13oC a potrebovali sme vytvoriť atmosféru zasneženej Bratislavy. Rovnako stojí za zmienku tradičný sprievod masiek v malebných uličkách historického centra, ako aj pohľad na noblesné bály, ktoré sa konali v krásnych palácoch nášho korunovačného mesta", dodáva Mgr. art. František Morong, marketingový riaditeľ Bratislava Tourist Board.
Všetky 3 zimné spoty nájdete tu:
Zdroj: WebNoviny.sk © SITA Všetky práva vyhradené.