|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Štvrtok 30.1.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Ema
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
29. januára 2006
Bono podporil program "červených produktov" v boji proti AIDS
Líder írskej rockovej legendy U2 Bono Vox spustil vo štvrtok pod názvom Červené produkty ambiciózny program troch popredných módnych značiek a spoločnosti American Express.
Zdieľať
Líder írskej rockovej legendy U2 Bono Vox spustil vo štvrtok pod názvom Červené produkty ambiciózny program troch popredných módnych značiek a spoločnosti American Express. Jeho cieľom je získanie financií na boj proti chorobe AIDS v Afrike.
Pri kúpe takéhoto výrobku bude časť sumy z ceny tovaru určená Svetovému fondu boja proti AIDS, tuberkulóze a malárii. Ten podporuje liečbu takmer pol milióna ľudí a približne rovnakého počtu sirôt, ktorým táto choroba zobrala rodičov.
V rámci spomínaného projektu uvedú módne domy Gap, Giorgio Armani a Converse, dcérska spoločnosť značky Nike, do predaja bez zmeny ceny týchto tovarov tričká, slnečné okuliare, parfumy a športovú obuv.
Cieľom projektu Červené produkty je využiť kúpnu silu spotrebiteľov so svedomím v bohatých západných krajinách aj na účely získavania prostriedkov na boj proti AIDS. Firmy chcú uviesť tieto výrobky na rôzne trhy a na rôznych úrovniach, predovšetkým by sa však chceli zamerať na Veľkú Britániu.
Na druhej strane aj firmy, ktoré sa zapojili, budú z projektu profitovať. American Express predpokladá, že do roku 2009 by si štyri milióny spotrebiteľov mohli kúpiť výrobky "červenej značky". Prvé červené pohľadnice American Expressu by sa mohli objaviť na trhu v marci.
Firmy neuviedli, aké množstvo peňazí by sa podľa ich očakávaní mohlo vyzbierať a nevedeli ani povedať, aké percento tržieb pôjde pre Svetový fond. Závisí to od toho, či spotrebitelia budú kupovať výrobky priamo u výrobcu alebo u sprostredkovateľa.
Bono odmietol špekulácie, že by bol využívaný politikmi a veľkým biznisom. Povedal, že v Afrike každý mesiac predstavuje "cunami úmrtí" spôsobených AIDS a náš boj proti nemu pripomína hasenie požiaru polievacou kanvicou.
V záujme riešenia situácie v Afrike sa podľa neho rockovej hviezde oplatí, aby zniesla kritiku, ktorá sa na neho v súvislosti s úprimnosťou jeho činov valí. Bono povedal, že aj keď on sám je dôležitou osobou sveta a mal by sa na prebiehajúcom Svetovom ekonomickom fóre v Davose medzi toľkými prominentmi "cítiť ako víťaz, má pocit porazeného, lebo v Afrike prehrávame vojnu proti AIDS."
V rámci spomínaného projektu uvedú módne domy Gap, Giorgio Armani a Converse, dcérska spoločnosť značky Nike, do predaja bez zmeny ceny týchto tovarov tričká, slnečné okuliare, parfumy a športovú obuv.
Cieľom projektu Červené produkty je využiť kúpnu silu spotrebiteľov so svedomím v bohatých západných krajinách aj na účely získavania prostriedkov na boj proti AIDS. Firmy chcú uviesť tieto výrobky na rôzne trhy a na rôznych úrovniach, predovšetkým by sa však chceli zamerať na Veľkú Britániu.
Na druhej strane aj firmy, ktoré sa zapojili, budú z projektu profitovať. American Express predpokladá, že do roku 2009 by si štyri milióny spotrebiteľov mohli kúpiť výrobky "červenej značky". Prvé červené pohľadnice American Expressu by sa mohli objaviť na trhu v marci.
Firmy neuviedli, aké množstvo peňazí by sa podľa ich očakávaní mohlo vyzbierať a nevedeli ani povedať, aké percento tržieb pôjde pre Svetový fond. Závisí to od toho, či spotrebitelia budú kupovať výrobky priamo u výrobcu alebo u sprostredkovateľa.
Bono odmietol špekulácie, že by bol využívaný politikmi a veľkým biznisom. Povedal, že v Afrike každý mesiac predstavuje "cunami úmrtí" spôsobených AIDS a náš boj proti nemu pripomína hasenie požiaru polievacou kanvicou.
V záujme riešenia situácie v Afrike sa podľa neho rockovej hviezde oplatí, aby zniesla kritiku, ktorá sa na neho v súvislosti s úprimnosťou jeho činov valí. Bono povedal, že aj keď on sám je dôležitou osobou sveta a mal by sa na prebiehajúcom Svetovom ekonomickom fóre v Davose medzi toľkými prominentmi "cítiť ako víťaz, má pocit porazeného, lebo v Afrike prehrávame vojnu proti AIDS."
(TASR)
Súvisiace články:
Spevák U2 Bono získal v Nemecku humanitárnu cenu médií (25. 1. 2006)