|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Štvrtok 19.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Judita
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
29. marca 2012
Boj medzi pripravovanými outletmi sa vyostruje
Boj medzi pripravovanými outletovými centrami D1 Outlet pri Senci a One Fashion Outlet pri Voderadoch sa vyostruje. Developer seneckého projektu, spoločnosť Ipec Group, totiž vo štvrtok ...
Zdieľať
BRATISLAVA 29. marca (WEBNOVINY) - Boj medzi pripravovanými outletovými centrami D1 Outlet pri Senci a One Fashion Outlet pri Voderadoch sa vyostruje.
Developer seneckého projektu, spoločnosť Ipec Group, totiž vo štvrtok oznámil, že o jeho projekt prejavilo záujem viacero značiek, ktoré pôvodne prezentovala vo svojom portfóliu konkurencia.
"Môžem potvrdiť, že po ohlásení reálnej výstavby sme zaznamenali výraznejšie kontakty aj zo strany týchto nájomníkov a s niektorými už rokujeme," uviedol riaditeľ Ipec Group Ivan Čarnogurský.
Ako príklad uviedol predajcu spodnej bielizne značiek Schiesser a Esprit. "Zástupkyňa pre tieto značky sa sama ozvala obchodníkom s D1, že chce rokovať, nakoľko bola znepokojená situáciou vo Voderadoch, kde sa na rozdiel od Senca nezačalo stavať a projekt zostal v rovine prísľubov," dodal Čarnogurský.
Nejasnosti rozpútali módne značky
Zástupca One Fashion Outletu však vidí situáciu inak. "Slovensko je malý trh na to, aby tu značka potrebovala mať zastúpenie v dvoch outletoch, navyše tak blízko seba.
Z našej komunikácie so zástupcami značiek vyplynulo, že keď sa raz rozhodli pre One Fashion Outlet vo Voderadoch, vylúčili tým možnosť ísť do iného slovenského mesta," reagoval projektový manažér outletu Vladimír Kozár. Ako dodal, s výstavbou chcú začať v lete tohto roku.
Nejasnosti panovali aj ohľadom značky Trussardi, ktorú ako nový prírastok propagoval D1 Outlet. Voderadský projekt však v reakcii uviedol, že zástupca tejto značky sa jednoznačne rozhodol pre ich One Fashion Outlet.
Čarnogurský následne situáciu objasnil, keď uviedol, že zástupca Trussardi ešte v stredu tvrdil, že sa rozhodol pre D1 Outlet, no vo štvrtok ráno opäť zmenil svoje požiadavky. Pre neserióznosť sa preto spoločnosť Ipec Group rozhodla ukončiť s ním spoluprácu.
Outlety majú otvoriť v rovnakom čase
D1 Outlet by mal v troch fázach ponúknuť až 23-tisíc metrov štvorcových predajnej plochy. V prvej fáze, ktorej výstavba začala vo februári tohto roku, prinesie outlet 8500 metrov štvorcových prenajímateľnej plochy. Aktuálne je projekt podľa Ipec Group obsadený na približne 50 percent. Outlet plánuje firma otvoriť na jar budúceho roku.
One Fashion Outlet má naplánovaný začiatok výstavby na leto 2012, pričom otvoriť chce na jar budúceho roku. Aktuálna obsadenosť je približne 40 percent. V prvej fáze by malo vyrásť 15-tisíc metrov štvorcových predajnej plochy s približne 70 obchodmi.
Developer seneckého projektu, spoločnosť Ipec Group, totiž vo štvrtok oznámil, že o jeho projekt prejavilo záujem viacero značiek, ktoré pôvodne prezentovala vo svojom portfóliu konkurencia.
"Môžem potvrdiť, že po ohlásení reálnej výstavby sme zaznamenali výraznejšie kontakty aj zo strany týchto nájomníkov a s niektorými už rokujeme," uviedol riaditeľ Ipec Group Ivan Čarnogurský.
Ako príklad uviedol predajcu spodnej bielizne značiek Schiesser a Esprit. "Zástupkyňa pre tieto značky sa sama ozvala obchodníkom s D1, že chce rokovať, nakoľko bola znepokojená situáciou vo Voderadoch, kde sa na rozdiel od Senca nezačalo stavať a projekt zostal v rovine prísľubov," dodal Čarnogurský.
Nejasnosti rozpútali módne značky
Zástupca One Fashion Outletu však vidí situáciu inak. "Slovensko je malý trh na to, aby tu značka potrebovala mať zastúpenie v dvoch outletoch, navyše tak blízko seba.
Z našej komunikácie so zástupcami značiek vyplynulo, že keď sa raz rozhodli pre One Fashion Outlet vo Voderadoch, vylúčili tým možnosť ísť do iného slovenského mesta," reagoval projektový manažér outletu Vladimír Kozár. Ako dodal, s výstavbou chcú začať v lete tohto roku.
Nejasnosti panovali aj ohľadom značky Trussardi, ktorú ako nový prírastok propagoval D1 Outlet. Voderadský projekt však v reakcii uviedol, že zástupca tejto značky sa jednoznačne rozhodol pre ich One Fashion Outlet.
Čarnogurský následne situáciu objasnil, keď uviedol, že zástupca Trussardi ešte v stredu tvrdil, že sa rozhodol pre D1 Outlet, no vo štvrtok ráno opäť zmenil svoje požiadavky. Pre neserióznosť sa preto spoločnosť Ipec Group rozhodla ukončiť s ním spoluprácu.
Outlety majú otvoriť v rovnakom čase
D1 Outlet by mal v troch fázach ponúknuť až 23-tisíc metrov štvorcových predajnej plochy. V prvej fáze, ktorej výstavba začala vo februári tohto roku, prinesie outlet 8500 metrov štvorcových prenajímateľnej plochy. Aktuálne je projekt podľa Ipec Group obsadený na približne 50 percent. Outlet plánuje firma otvoriť na jar budúceho roku.
One Fashion Outlet má naplánovaný začiatok výstavby na leto 2012, pričom otvoriť chce na jar budúceho roku. Aktuálna obsadenosť je približne 40 percent. V prvej fáze by malo vyrásť 15-tisíc metrov štvorcových predajnej plochy s približne 70 obchodmi.