Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Auto moto

12. júla 2006

BMW zriadila na Slovensku vlastnú odbytovú organizáciu



Spoločnosť BMW Group od 1. júla tohto roku vytvorila na Slovensku vlastnú odbytovú organizáciu. Slovenskú pobočku podporuje centrálna organizačná zložka v Mníchove, ktorá preberá úlohy, ako sú ...



Zdieľať

BRATISLAVA 12. júla (WEBNOVINY) - Spoločnosť BMW Group od 1. júla tohto roku vytvorila na Slovensku vlastnú odbytovú organizáciu. Slovenskú pobočku podporuje centrálna organizačná zložka v Mníchove, ktorá preberá úlohy, ako sú stratégia cien, produktov a marketingu, plánovanie obchodnej siete, správa či financie. "Popri úlohe dovozcu tak BMW Group na Slovensku už zodpovedá aj za operatívne úlohy, ako sú riadenie obchodných prevádzok priamo na mieste vrátane popredajného servisu a marketingu," uviedol na stredajšej tlačovej konferencii šéf centrálnej organizačnej zložky BMW Group v Mníchove Franz Jung. Nový odbytová organizácia na Slovensku spoločnosti BMW Group zamestná 10 až 15 ľudí.

V uplynulom roku sa na Slovensku predalo vyše 1 200 vozidiel značky BMW a 31 značky MINI, čo v porovnaní s predchádzajúcim rokom predstavuje nárast o 45 %. Súhrnný objem predaja BMW Group za ČR, Slovensko, Poľsko, Maďarsko, Slovinsko, Bulharsko a Rumunsko predstavuje v súčasnosti takmer 10 000 automobilov ročne. Do piatich rokov plánuje spoločnosť v týchto krajinách zvýšiť odbyt o 50 %. Spoločnosť BMW Group predala na európskom trhu spolu takmer 500 tis. vozidiel značky BMW a MINI.

SITA,AP


   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Rezort kultúry hľadá kultúrnu pamiatku roka
<< predchádzajúci článok
Freedom of the Seas - neskutočný úžas