|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Pondelok 18.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Eugen
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
23. decembra 2009
BMW predstavilo model Z4 v špecifikácii GT3
Hlavným dôvodom nenápadného príchodu nového modelu je veľmi pravdepodobne fakt, že auto nebude prispôsobené na bežnú cestnú premávku. BMW ho bude ponúkať iba súkromným tímom, ktoré ...
Zdieľať
BRATISLAVA 23. decembra - Hlavným dôvodom nenápadného príchodu nového modelu je veľmi pravdepodobne fakt, že auto nebude prispôsobené na bežnú cestnú premávku. BMW ho bude ponúkať iba súkromným tímom, ktoré pretekajú v európskom šampionáte FIA GT, v pretekoch International GT Open, alebo v podujatí ADAC GT Masters. Auto bude totiž homologizované pre kategóriu GT3.
Pod kapotu „Z4-ky“ konštruktéri z divízie BMW Motorsport transplantovali „srdce“ z modelu M3. Vysokootáčkový vidlicový osemvalec zo štyroch litrov objemu v cestnej „M3-ke“ produkuje 309 kW (420 k). Použitím riadiacej jednotky ECU 408 a modulu Power400 pre ovládanie aktuátorov stúpol výkon približne na 353 kW (480 k).
Osemvalec poháňa kolesá zadnej nápravy prostredníctvom šesťstupňovej sekvenčnej prevodovky. O spomaľovanie sa starajú brzdy s pretekársky nastaveným systémom ABS. Povinná bezpečnostná výbava ako ochranná klietka či hasiaci prístroj je samozrejmosťou. Predaj sa začne v druhom štvrťroku za cenu približne 298 000 € bez dane.
Ondrej Rabatin
Pod kapotu „Z4-ky“ konštruktéri z divízie BMW Motorsport transplantovali „srdce“ z modelu M3. Vysokootáčkový vidlicový osemvalec zo štyroch litrov objemu v cestnej „M3-ke“ produkuje 309 kW (420 k). Použitím riadiacej jednotky ECU 408 a modulu Power400 pre ovládanie aktuátorov stúpol výkon približne na 353 kW (480 k).
Osemvalec poháňa kolesá zadnej nápravy prostredníctvom šesťstupňovej sekvenčnej prevodovky. O spomaľovanie sa starajú brzdy s pretekársky nastaveným systémom ABS. Povinná bezpečnostná výbava ako ochranná klietka či hasiaci prístroj je samozrejmosťou. Predaj sa začne v druhom štvrťroku za cenu približne 298 000 € bez dane.
Ondrej Rabatin