|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 22.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Cecília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
28. mája 2013
BMW posilní výrobu Mini v Číne
Väčšinu automobilov tretej generácie Mini bude BMW vyrábať od roku 2015 v Číne. Naplno tak využije joint-venture továreň Tiexi v Šen-Yang na severozápade krajiny. Informujú o tom analytici spoločnosti Bernstein. Podľa ...
Zdieľať
Väčšinu automobilov tretej generácie Mini bude BMW vyrábať od roku 2015 v Číne. Naplno tak využije joint-venture továreň Tiexi v Šen-Yang na severozápade krajiny. Informujú o tom analytici spoločnosti Bernstein.
Podľa nich si bavorská automobilka v Tiexi už vytvorila potrebný priestor pre veľkú expanziu produkcie, keďže jej nová lakovňa disponuje oveľa väčšou kapacitou, aká je v súčasnosti potrebná.
Pre takýto presun hovorí viacero faktorov. Predaj Mini sa v Číne od roku 2010 masívne zvýšil a ku koncu vlaňajška to bol pre tento model štvrtý najdôležitejší trh na svete.
Produkcia áut v Číne je navyše pre automobilku výhodná, pretože jej umožňuje vzhľadom na importné kvóty udržať, resp. zvýšiť export svojich kľúčových veľkých modelov na tento perspektívny trh.
BMW tvrdí, že v Británii i Rakúsku výrobu zachová. Je tak možné, že čínska továreň bude produkovať prioritne pre ázijské trhy.
Automobilka totiž očakáva výrazné zvýšenie dopytu po novom modeli Mk3, ktorý sa začne vyrábať koncom roka. Navyše pribudne päťdverová verzia Mini hatchback a BMW tak hľadá možnosti masívnej a efektívnej výroby.
Podľa nich si bavorská automobilka v Tiexi už vytvorila potrebný priestor pre veľkú expanziu produkcie, keďže jej nová lakovňa disponuje oveľa väčšou kapacitou, aká je v súčasnosti potrebná.
Pre takýto presun hovorí viacero faktorov. Predaj Mini sa v Číne od roku 2010 masívne zvýšil a ku koncu vlaňajška to bol pre tento model štvrtý najdôležitejší trh na svete.
Produkcia áut v Číne je navyše pre automobilku výhodná, pretože jej umožňuje vzhľadom na importné kvóty udržať, resp. zvýšiť export svojich kľúčových veľkých modelov na tento perspektívny trh.
BMW tvrdí, že v Británii i Rakúsku výrobu zachová. Je tak možné, že čínska továreň bude produkovať prioritne pre ázijské trhy.
Automobilka totiž očakáva výrazné zvýšenie dopytu po novom modeli Mk3, ktorý sa začne vyrábať koncom roka. Navyše pribudne päťdverová verzia Mini hatchback a BMW tak hľadá možnosti masívnej a efektívnej výroby.