![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Nedeľa 23.2.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Roman, Romana
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|

Motorom rastu bola Ázia, pričom najväčší podiel pripadol na čínsky trh. Predaj značiek BMW a Mini v Číne, ktorá je pre skupinu najväčším trhom, vyskočil o 15,1 % na 594.388 áut. Koncern upozornil, že dosiahol túto prudkú expanziu aj napriek modelovej zmene 5-kového radu.
V Európe dodávky vozidiel BMW a Mini stúpli o 0,9 % na 1,10 milióna kusov. Na domácom trhu, v Nemecku, predaj vzrástol o 0,8 % na 311.071 automobilov. Naopak, v Británii odbyt klesol o 4,2 % na 241.298 vozidiel.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR